  • Data: 2015-08-13 00:49:25
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Tak czy inaczej - watpie aby przez 10 lat warszawska tp nic nie robila.

    Jak to nic nie robiła?! Cóż za potwwarz! Budowała centralę na Ursynowie!

    > Znam jedno gomulkowskie osiedle we wroclawiu - tam sie dopiero za
    > Jaruzela telefony zrobily.

    Jednakowoż moja rodzina miała strategiczne znaczenie dla bezpieczeństwa
    energetycznego kraju. Więc mieliśmy.

    > No, moze zle zrozumialem to "dawanie", ale te bloki chyba nie z
    > kwaterunku ? To tam nie bardzo bylo co dawac lub nie dawac - kazda
    > spoldzielnia wedle swoich list przydzialow. A do spoldzielni droga
    > dla wszystkich otwarta. Chyba ze jakas spoldzielnia "Akademik",
    > uczelniana.
    >
    > W spoldzielniach moze i mogli przydzielic wedle wyzszej decyzji,
    > ale zeby tak nagle samych inteligentow wybrali - cos watpie.
    > Element robotniczy by protestowal :-)

    Ja nie wiem jak to dawali. Może element nie protestował, bo tu fabryk
    nie ma, więc by mieli do roboty daleko?

    > Ale POMu juz nie ma, bo we wsi jest jeden czynny rolnik z wlasnymi
    > maszynami. Tartak moze i jest, ale calej wsi nie zatrudni.
    > Zaklad Przetworstwa sie umiescil w pobliskim miasteczku ...

    Z moich obserwacji wynika, że ktoś, kto rezyduje w jednj dziesiątej
    POM-u, robi rzeczy, które sprzedaje na cały kraj i jeszcze eksportuje.
    Ale to od niedawna. A można było wczesniej.

    > Tylko ze wtedy we wsi kazdy tych pare krow i swinek mial.
    > A dzis jedziesz przez wies i zadnego ogona nie ma.

    On nie rozpuszczał wici po chłopach z ogonami, tylko po zakładach
    przetwórczych.

    > To jak dlugo ma sie to utrzymac ?

    To w ogóle nie powino mieć miejsca! To co zarobił on, powinny zarobić
    zakłady przetwórcze. Niestety niektóre z powodu izolacji nie zarobiły,
    więc padły.

    --
    Jarek