  • 31. Data: 2011-10-05 15:32:38
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Anna Niedowiarek <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 17:04, T...@s...in.the.world pisze:
    > To jest grupa o fotografii.

    Teoretycznie masz rację, ale z analizy wpisów wygląda na to, że jest to
    grupa o pikselach ;-) Fotografia jest daleko w tle.

    --
    Anna Niedowiarek
    (coraz mocniej zdziwiona)

  • 32. Data: 2011-10-05 15:34:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 11:04 am, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <e...@m...go
    oglegroups.com>,

    > To jest grupa o fotografii.
    > A ty trollujesz na tematy z tym zupelnie nie zwiazane.

    Przeceniasz moje mozliwosci w trollowaniu.
    Jakze bym mogl trollowac tak skutecznie bez takich jelopow jak
    wyszomirski, GR001 i wielu innych, ktorzy celowo zmieniaja dyskusje w
    moich watkach a ja tylko z grzecznosci im odpisuje, tak samo jak i
    tobie?
    Przeciez tez nie napisales nic na temat mojego postu, rozpoczynajacego
    watek na temat zachecania do fotografowania.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 33. Data: 2011-10-05 15:57:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <b...@x...go
> [...]

    > dobrym gustem" , mimo ze sam wieleokrotnie mendzisz o nie trollowaniu
    > do innych.
    > Wiele razy pisalem ci mendo, zebys zalozyl sobie skuteczny wor na
    > siebie czyli KF, tak zeby do ciebie nie dochodzily moje posty.
    > Twoi koledzy radzili ci jak masz taki KF sobie skonfigurowac a ty
    > jelopo w dalszym ciagu tylko jojczysz i sie osmieszasz.
    > Twoje urojenia o mojeje wielkosci pochlebiaja mi, ale zapewniam, ze
    > dobry psychiatra skutecznie by ci pomogl.
    > Wiezrze w cienie i uwazam, ze nie jestes az tak tepy i pojebany, zeby

    Teraz to juz przegiales.
    Jestes po prostu zle wychowany i opadla z ciebie pozorna oglada.
    Jak to mowia 'Cham chamem'
    Marsz do KFa.
    Plonk!
    TA

  • 34. Data: 2011-10-05 15:58:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <1...@x...go
    oglegroups.com>,
    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Przeciez tez nie napisales nic na temat mojego postu, rozpoczynajacego
    > watek na temat zachecania do fotografowania.

    Nie chce mi sie z toba gadac.
    Pa.

    TA

  • 35. Data: 2011-10-05 16:05:32
    Od: oyster <m...@g...com>

    Użytkownik - Zygmunt Dariusz napisał:
    > Nim nadejda wybory, to wielu ze "wspanialego narodu", moze pozagryzac
    > sie na smierc, w te ostatnie kilka dni.
    > Szykowac aparaty i uwieczniac te wydarzenia.
    > Zbydlecenie narodu wychodzi obecnie kazdego dnia, z coraz wieksza
    > sila.

    A tak konkretnie, to co masz na myśli?

    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    Powiem krótko - nędza i obciach. :-)
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.

  • 36. Data: 2011-10-05 16:10:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 11:58 am, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <1...@x...go
    oglegroups.com>,

    > Nie chce mi sie z toba gadac.
    > Pa.

    Jakby mi sie nie chcialo gadac, to bym nie rozpoczynal gadania, a tym
    bardziej nie osmieszal sie oswiadczaniem potem takiej decyzji.
    Rozumie, ze tylko dla samego trollowania, dodatkowo odpisujesz, ze nie
    masz wiecej nic do napisania.

  • 37. Data: 2011-10-05 16:16:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 11:57 am, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <b...@x...go
    oglegroups.com>,

    > Teraz to juz przegiales.
    > Jestes po prostu zle wychowany i opadla z ciebie pozorna oglada.

    Jesli do tej pory widziales jakakolwiek oglade, to robisz z siebie
    ulomnego umyslowo.

    > Jak to mowia 'Cham chamem'

    Wielokrotnie pisalem, ze z chamami, mozna tylko po chamsku i to w
    dwojnasob.
    Juz Mlynarski spiewal, ze bandycie wystarczy jeden noz a uczciwemu
    potrzebne sa dwa.
    Ja stosuje ta metode w obec chamow i dlatego mieknie im rura tak jak
    tobie.
    Widac, ze to skuteczne.

    > Marsz do KFa.
    > Plonk!

    Samo takie oswiadczenie jak powyzsze o KF, zawsze sprawia wrazenie, ze
    sie ma do czynienia z ulomnym umyslowo.
    Usprawiedliwiasz sie w ten sposob, ze dales sie strollowac, czy
    tokujesz do innych, ze sie kajasz?

  • 38. Data: 2011-10-05 16:21:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 11:58 am, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]

    Minute temu wyslales post z oswiadczeniem:
    Jestes po prostu zle wychowany i opadla z ciebie pozorna oglada.
    Jak to mowia 'Cham chamem'
    Marsz do KFa.
    Plonk!
    TA
    ---------------------------------------
    Kto lub co, zmusilo cie, ze musiales jeszcze raz zatrollowac i to po
    umieszczeniu mnie w KF?
    To juz lepiej byc chamem, niz az tak sie osmieszac.

  • 39. Data: 2011-10-05 16:27:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 12:05 pm, oyster <m...@g...com> wrote:
    > U ytkownik - Zygmunt Dariusz napisa :

    > A tak konkretnie, to co masz na my li?
    >
    > Powiem kr tko - n dza i obciach. :-)

    Wlasnie to mam na mysli, co napisales - nedza i obciach na calym
    swiecie chyba - wystarczy ogladac lub czytac wiadomosci.
    Nawet w chujni z was sie wysmiewaja, ze az przykro patrzec.
    Jak chcesz, to moge podeslac linki, gdybys sam nie potrafil znalezc,
    albo nie wiedzial, ze tak wlasnie jest.

  • 40. Data: 2011-10-05 17:16:16
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

> [...]
    > Niestety ciagle trollujesz w moich watkach, chamowaty "czlowieczku z
    > dobrym gustem" , mimo ze sam wieleokrotnie mendzisz o nie trollowaniu

    Nie, no kurwa, ludzie. Człeniu, jesteś chyba drugim po Buzdyganie TROLLEM,
    który naprawdę zasługuje na to określenie i innych od trolli wyzywasz?
    Wpierdalasz się na grupę ze swoimi żygowinami "yntelektualnymy" prowokując
    tak, że aż widać jak lubisz, gdy ci w parszywe ślepia plują. Ty i tak
    będziesz twierdził, że deszcz pada.

> [...]
    > dobry psychiatra skutecznie by ci pomogl.
    > Wiezrze w cienie i uwazam, ze nie jestes az tak tepy i pojebany, zeby

    Weż ty już lepiej onanizuj się nad swoimi "Professional" fotkami, tylko nie
    pokazuj psychiatrom, bo nie wyjdziesz z oddziału zamkniętego.