-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
<pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
<y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
<pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
<5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
<5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
<5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5bb5f997$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5bb5ff6e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5bb6917f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5bb6917f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
Date: Fri, 5 Oct 2018 10:03:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 41
Message-ID: <5bb71b16$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.113.202
X-Trace: 1538726678 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 83.26.113.202:54276
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640962
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5bb6917f$0$487$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2018-10-04 o 13:53, J.F. pisze:
[...]
>>> Zapominasz o obciążeniu diesla przez pompę ciśnienia, czego nie ma
>>> w benzynowcu.
>>> Juz sam moment rozruchu i pojemność akumulatora czy moc
>>> rozrusznika powinna Ci dać do zrozumienia, pomijając już różnice
>>> wielkości ciśnienia w komorze spalania :) W końcu siła użyta do
>>> wytworzenia tych warunków jest większa i bardziej obciąża niż w
>>> benzynie. Co prawda, dochodzi tutaj moment bezwładnosci, który w
>>> dieslu jest większy, stąd różne momenty.
>
>> Bardziej do mnie co cisnienie przemawia, ale silnik juz zapalil, i
>> na wale mamy te 64KM, a pompa napedzana przed pomiarem.
>No nie bzduruj. Podczas pracy diesla, pompa nadal bierze sporo mocy
>ze spalania bo musi wytworzyć sporo większe ciśnienie ale że silnik
>ma większą bezwładność to musi upłynąć więcej czasu nim się to
>rozkręci.
No ale hamownia mierzy moc silnika juz napedzajacego pompe.
Wiec raczej pisz ze pompa solidna, ciezka ... i to sa dodatkowe masy
do rozpedzenia ..
>> Gdzies tam sie mowilo o roznicach DIN/SAE przy pomiarze, ze niby
>> silnik z osprzetem lub bez, ale pompowtryskow sie raczej nie da
>> oddzielic ..
>Pompy ciśnienia nie oddzielisz w dieslu.
Ta do CR moglaby byc elektryczna..
>Wtryski w benzynie biorą znacznie mniejszy procent mocy ze spalania
>niż w dieslu.
No i tu moze byc niuans, ze silnik na hamowni podlaczamy pod
instalacje 12V i alternatora nie obciazamy ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.18 11:33 ks
- 05.10.18 12:00 ks
- 05.10.18 12:11 J.F.
- 05.10.18 12:17 ks
- 05.10.18 12:31 J.F.
- 05.10.18 17:02 Marek S
- 05.10.18 17:07 Marek S
- 08.10.18 10:57 ks
- 08.10.18 11:01 ks
- 08.10.18 11:20 J.F.
- 08.10.18 11:23 J.F.
- 08.10.18 14:25 LordBluzg(R)
- 08.10.18 21:47 PiteR
- 09.10.18 00:42 LordBluzg(R)
- 09.10.18 09:10 ks
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=