eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi ze sportowymi silnikami?Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
    <pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
    <y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
    <pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
    <5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bb5f997$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bb5ff6e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bb6917f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5bb6917f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Date: Fri, 5 Oct 2018 10:03:56 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <5bb71b16$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.113.202
    X-Trace: 1538726678 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 83.26.113.202:54276
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640962
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5bb6917f$0$487$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-10-04 o 13:53, J.F. pisze:
    [...]
    >>> Zapominasz o obciążeniu diesla przez pompę ciśnienia, czego nie ma
    >>> w benzynowcu.
    >>> Juz sam moment rozruchu i pojemność akumulatora czy moc
    >>> rozrusznika powinna Ci dać do zrozumienia, pomijając już różnice
    >>> wielkości ciśnienia w komorze spalania :) W końcu siła użyta do
    >>> wytworzenia tych warunków jest większa i bardziej obciąża niż w
    >>> benzynie. Co prawda, dochodzi tutaj moment bezwładnosci, który w
    >>> dieslu jest większy, stąd różne momenty.
    >
    >> Bardziej do mnie co cisnienie przemawia, ale silnik juz zapalil, i
    >> na wale mamy te 64KM, a pompa napedzana przed pomiarem.

    >No nie bzduruj. Podczas pracy diesla, pompa nadal bierze sporo mocy
    >ze spalania bo musi wytworzyć sporo większe ciśnienie ale że silnik
    >ma większą bezwładność to musi upłynąć więcej czasu nim się to
    >rozkręci.

    No ale hamownia mierzy moc silnika juz napedzajacego pompe.
    Wiec raczej pisz ze pompa solidna, ciezka ... i to sa dodatkowe masy
    do rozpedzenia ..

    >> Gdzies tam sie mowilo o roznicach DIN/SAE przy pomiarze, ze niby
    >> silnik z osprzetem lub bez, ale pompowtryskow sie raczej nie da
    >> oddzielic ..

    >Pompy ciśnienia nie oddzielisz w dieslu.

    Ta do CR moglaby byc elektryczna..

    >Wtryski w benzynie biorą znacznie mniejszy procent mocy ze spalania
    >niż w dieslu.

    No i tu moze byc niuans, ze silnik na hamowni podlaczamy pod
    instalacje 12V i alternatora nie obciazamy ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: