    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców
    Date: Fri, 27 Aug 2010 10:23:40 +0200

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i57r40$h2c$1@news.task.gda.pl...

    > Pojękiwania żałosne.....
    > Mamy po pierwsze młodą demokrację i społeczeństwo mało obywatelskie.
    > Postawa władzy też jest taka, jaka jest, czyli najpierw interes własny,
    > potem społeczny. Pisałem kilkakrotnie w różnych sprawach do urzędu miasta.

    Brawo. Wykazałeś się prawidłową postawą obywatelską.

> [...]
    > to stosują (nie odkryłem Ameryki, jedynie wykorzystałem to, co wiedzieli
    > wcześniej we Wrocławiu). Odpisali mi, że nie ma plagi komarów. Co
    > ciekawe - po dwóch, czy trzech latach urząd chwalił się walką z komarami,
    > a jakże, z własnej inicjatywy i dla dobra mieszkańców.
    > Pisałem w sprawie wadliwego oznakowania ulic. Dupek, który mi odpisał nie
    > ruszył się sprzed ekranu komputera i opisał to, co widział na mapie przez
    > szybkę bez ruszenia się w tak zwany teren.
    > Było jeszcze klika podobnie załatwionych spraw, co wywołało przekonanie,
    > że szkoda czasu na obywatelskie interpelacje.

    Nieprawda. Mimo, że być może nie odniosłeś bezpośredniego sukcesu
    to na pewno inaczej (urzędnik) spojrzy na następną podobną interwencje.
    Bezwładność urzędów jest ogromna w Stanach walczyli z tym 200 lat
    i jeszcze (jak opisują to media) nie do końca wygrali.

    > Mamy po drugie zwłaszcza na terenach byłego zaboru austriackiego wioski
    > rozciągnięte na kilkanaście kilometrów - oczywiście "teren zabudowany".
    > Zjeździłem prawie całą Europę i nigdzie nie widziałem takiego "terenu
    > zabudowanego". Jak jest teren zabudowany, to jest tam mniej lub bardziej
    > skupiona zabudowa i ludzie chodzą, a nie krzaki i łąki, jak bardzo często
    > u nas.
    > Miśki chętnie z tego korzystają i "suszą" w krzakach w szczerym polu
    > (zabudowanym oczywiście).

    No cóż, trzeba jeździć wolniej, niech pajace stoją do "usranej..."

    > Jak chcesz szanować tak bardzo wszystkie przepisy to powinny mieć one w
    > większości przypadków uzasadnienie logiczne.

    Przekonaj te pozostałee 50% wyborców, żeby poszli do wyborów.
    Może się okaże, że to są właśnie ci "najmądrzejsi",
    którzy wiedzą jak wybrać "najmądrzejszych"???
    ...i popłynie szerokim strumieniem, miód i mleko -w naszej Ojczyźnie

    Artur(m)