  • Data: 2011-12-02 20:57:33
    Temat: Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1 grudnia 20:14, Pan Piskorz pisze:

    > Nowy powinien mieć dysk na pokładzie.
    > Do starego, ale ponad rok już, kupiłem Seagate ST9500420AS
    > Super, stary, zdarty lapek z 2007 r. działa szybciej niż dopiero
    > dostarczony służbowy dell.

    Tak, oczywiście, że będzie na pokładzie, ale 320GB. Niestety nie stać
    mnie na nowego Della (ten z klawiaturą numeryczną) z dyskiem 500GB czy
    650GB. Dlatego chcę wymienić i przy okazji na w miarę szybszy.
    Niestety na taki wyciągnięty dysk nie będzie gwarancji, gdyż jest ona
    uznawana tylko z laptopem. Chyba że się mylę. Bo koleżance w nowej
    Toshibie (w dodatku po 2 tygodniach) padł dysk, to kurier przyjechał z
    nowym i wymieniła. Także nie wiem jak to jest dokładnie. Może w Dellu
    tak się nie da.
    Ale może i tak sprzedam taki nowy dysk wyciągnięty z laptopa..

    BTW.
    To następna jakaś sztuczna segmentacja asortymentu, jak można sprzedawać
    laptopy z dyskami 320GB skoro jest tak mała różnica do 500GB (tak na
    oko, kwestia ok 50zł).

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."