  • Data: 2011-12-04 15:17:05
    Temat: Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "m4rkiz" jbfvht$o9q$...@d...me

    > ale za przeproszeniem, po co komu raw jak obrabia to na najtanszym
    > laptopie? (bo takie bylo zalozenie w sprawie dysku 320GB vs 500GB)

    Ja i na netbooku obrabiałem w CS5 -- ino rozdzielczość matrycy za mała. :)
    Pod W7Starterem zainstalowałem WXP i tam (mając duży ;) ekran wirtualny)
    zainstalowałem CS5 -- i obrabiałem RAWki z Canona. :)

    > ja tu tylko zwracam uwage ze jezeli wybieramy najtanszego laptopa
    > to:

    > grami nie zapchamy bo jakiekolwiek wspolczesne 3d odpada

    Nie znam się na grach.

    > super duzych zdjec obrabiac czy ogladac nie ma sensu, bo na takiej
    > matrycy (rozdzielczosc, katy, odwzorowanie barw) to ciuciubabka

    Właśnie teraz (kilka minut temu) oglądałem 4 filmy naraz -- w 4 okienkach
    na notebooku (15,4" przekątnej) kupionym ponad 3 lata temu. :)

    > nie twierdze ze kazdemu powinno 500GB wystarczyc i zamiana dysku
    > nie ma sensu, polemizuje tylko z twierdzeniem ktore brzmialo
    > mniej wiecej "kazdy chcialby doplacic 50 pln zeby miec 500GB
    > zamiast 320GB" kiedy faktycznie znaczna czesc ludzi nie tylko
    > nie wykorzysta nawet ulamka tej pojemnosci, ale nawet nie wie
    > ile to jest...

    Ja mam 500 w notebooku i tyleż w netbooku.
    Bo to były najpojemniejsze HDD z Gforsem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'