  • Data: 2011-12-04 14:27:11
    Temat: Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> wrote in message news:jbec04$i91>>> To
    następna jakaś sztuczna segmentacja asortymentu, jak można
    > Filmami niedzielnymi... teraz byle komorka je robi.

    zakladajac ze ow kowalski ma 8GB karte w komorce to moze co
    tydzien ja zapelnic filmikami i zrzucac na dysk przez caly rok...

    potem i tak potrzebuje albo spory zewnetrzny dysk do backupu
    jezeli filmiki chce zachowac, albo rownie dobrze moze wywalac
    najstarsze nagrania... zmiana na 500GB daje mu tylko dodatkowe
    pare miesiecy czasu na podjecie decyzji ;)