  • Data: 2015-12-27 09:28:40
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-26 o 14:14, RadoslawF pisze:

    > Normalny to taki który przedkłada cenę nad większą moc.
    > I dla przypomnienia: większość u nas kupuje tanie jeździdła
    > o małej mocy a nie wersje sportowe z mocnymi silnikami
    > czy luksusowe z rozdmuchanym wyposażeniem.
    >
    > To co ludzie chcą czy o czym marzą a to na co ich stać
    > to dwa skrajne bieguny. Ja piszę o tym co ludzie kupują
    > a nie o czym mażą jak ty.
    > A dodatkowo przy dzisiejszym downsizingu takie marzenia
    > o oturbione gówno może się bardzo źle skończyć dla
    > kupującego.
    >

    > Pozdrawiam

    Prawda jest taka że owa większość nie kupuje aut z słabymi silnikami z
    miłości do nich a z powodu siły przebicia w kieszeni. Natomiast co do
    turbo, to na dodatek niektórzy żyją jeszcze przeszłym czasem, kiedy to
    turbodoładowanie wiązało się z wysokimi kosztami zakupu. Dzisiaj takie
    auto ma porównywalna cenę z innymi, bez doładowania (spokojnie mogli
    dołożyć turbo do tego silnika 1.4l/95 KM bez znaczącego podnoszenia
    ceny). I nie takie gówno, chcąc szybko wyprzedzić wciskasz tylko gaz
    bez wachlowania biegami.