  • Data: 2015-12-27 10:15:56
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-27 o 09:28, Trybun pisze:
    Natomiast co do
    > turbo, to na dodatek niektórzy żyją jeszcze przeszłym czasem, kiedy to
    > turbodoładowanie wiązało się z wysokimi kosztami zakupu. Dzisiaj takie
    > auto ma porównywalna cenę z innymi, bez doładowania (spokojnie mogli
    > dołożyć turbo do tego silnika 1.4l/95 KM bez znaczącego podnoszenia
    > ceny). I nie takie gówno, chcąc szybko wyprzedzić wciskasz tylko gaz
    > bez wachlowania biegami.

    A nie pomyślałeś że producent z jakiegoś powodu tego turbo nie wsadził?
    Może silnik już jest na tyle wysilony że nie warto ze względu na
    wytrzymałość a może wolał iść właśnie w jakość i mniej kłopotów z serwisem.
    Wiem trochę naiwny jestem ale marzy mi się normalny silnik bez
    turbodziury. Czy diesel czy szesnastozaworowy benzyniak.