  • Data: 2015-12-27 15:11:51
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-27 o 09:26, Trybun pisze:

    > Nie ma wersji tego Fiata bez klimy. A halogeny, no cóż moje obecne auta
    > mają, tylko że przez 2 lata jakie je użytkuję nie było ani jednej okazji
    > do ich włączania.
    > Co, boczne airbagi niepotrzebnie podnoszą cenę? Albo mocniejszy silnik?
    > Jak dla mnie to są kluczowe elementy podnoszące bezpieczeństwo. Powiem
    > więcej - przedni airbag to pikuś w zabezpieczaniu, w porównaniu z
    > bocznymi poduszkami w razie wypadku.

    Skoro nie ma wersji bez klimy to dlaczego wymieniają ją od drugiej
    konfiguracji ?
    Co do halogenów to wolę mieć i nie używać niż potrzebować i nie mieć.
    W dodatku są sporo tańsze od bocznych poduszek. :-)
    Co do mocy silnika to bądź łaskaw przyjąć do wiadomości że nie zawsze
    normalny przeciętny użytkownik wybrał by to co ty. Nawet jeśli
    uważasz że większy silnik daje większe bezpieczeństw co wydaje się
    sporo mijać ze statystyką.