eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-12 06:51:10
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-08 21:20, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > I ta jedna sytuacja jest dowodem czegokolwiek ? Jeśli jedynym powodem
    > były tory, prędkość była niewielka a wykonane zostało 6-7 kontr, to
    > obawiam się, że on bardziej przeszkadzał niż pomagał a cała sytuacja
    > niczego nie dowodzi.
    >
    Zima, jest to taki okres, w którym nie potrafię opanować się za
    kierownicą, żeby nie wejść w każdy zakręt bokiem (chyba, że nie
    pozwalają mi na to warunki, np. dziury, inne auta, czy ludzie). Przy
    50km/h wciskam gaz i wchodzę w zakręt bokiem takim mocnym, jak tylko
    chce. I nie robię nawet 2 kontr. Wychodzę zawsze z poślizgu po 1
    kontrze, bo auto idealnie daje się opanować jadąc bokiem. Jeżeli tamten
    kierowca musiał wykonać 6 a nawet 7 kontr, to proponuję by przesiadł się
    na FWD, w tym samochodzie na pewno mu się ta umiejętność przyda. Bo
    najwidoczniej ten RWD mu nie służy. Poza tym bardzo stare to musi być
    auto, że nie ma żadnego elektronicznego wspomagania.

    >> Moze onboardy chcesz albo filmiki z treningow? :)
    >
    > Tak, pokaż! KAŻDY poślizg nadsterowny masz wyprowadzać JEDNĄ ręką.
    >
    W RWD to przyjemność wyprowadzać auto z poślizgu jedną ręką. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: