eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    Date: Tue, 12 Apr 2011 06:51:10 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <io0lmu$7vl$5@news.net.icm.edu.pl>
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
    <tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
    <3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
    <inhp3c$k5c$1@inews.gazeta.pl> <inijb2$sqi$1@news.onet.pl>
    <inmuun$4es$1@inews.gazeta.pl> <innn53$n0k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302583838 8181 89.78.83.115 (12 Apr 2011 04:50:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 04:50:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <innn53$n0k$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361816
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-08 21:20, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > I ta jedna sytuacja jest dowodem czegokolwiek ? Jeśli jedynym powodem
    > były tory, prędkość była niewielka a wykonane zostało 6-7 kontr, to
    > obawiam się, że on bardziej przeszkadzał niż pomagał a cała sytuacja
    > niczego nie dowodzi.
    >
    Zima, jest to taki okres, w którym nie potrafię opanować się za
    kierownicą, żeby nie wejść w każdy zakręt bokiem (chyba, że nie
    pozwalają mi na to warunki, np. dziury, inne auta, czy ludzie). Przy
    50km/h wciskam gaz i wchodzę w zakręt bokiem takim mocnym, jak tylko
    chce. I nie robię nawet 2 kontr. Wychodzę zawsze z poślizgu po 1
    kontrze, bo auto idealnie daje się opanować jadąc bokiem. Jeżeli tamten
    kierowca musiał wykonać 6 a nawet 7 kontr, to proponuję by przesiadł się
    na FWD, w tym samochodzie na pewno mu się ta umiejętność przyda. Bo
    najwidoczniej ten RWD mu nie służy. Poza tym bardzo stare to musi być
    auto, że nie ma żadnego elektronicznego wspomagania.

    >> Moze onboardy chcesz albo filmiki z treningow? :)
    >
    > Tak, pokaż! KAŻDY poślizg nadsterowny masz wyprowadzać JEDNĄ ręką.
    >
    W RWD to przyjemność wyprowadzać auto z poślizgu jedną ręką. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: