-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
Date: Tue, 12 Apr 2011 06:51:10 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 23
Message-ID: <io0lmu$7vl$5@news.net.icm.edu.pl>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<inhp3c$k5c$1@inews.gazeta.pl> <inijb2$sqi$1@news.onet.pl>
<inmuun$4es$1@inews.gazeta.pl> <innn53$n0k$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302583838 8181 89.78.83.115 (12 Apr 2011 04:50:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 04:50:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <innn53$n0k$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361816
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-08 21:20, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> I ta jedna sytuacja jest dowodem czegokolwiek ? Jeśli jedynym powodem
> były tory, prędkość była niewielka a wykonane zostało 6-7 kontr, to
> obawiam się, że on bardziej przeszkadzał niż pomagał a cała sytuacja
> niczego nie dowodzi.
>
Zima, jest to taki okres, w którym nie potrafię opanować się za
kierownicą, żeby nie wejść w każdy zakręt bokiem (chyba, że nie
pozwalają mi na to warunki, np. dziury, inne auta, czy ludzie). Przy
50km/h wciskam gaz i wchodzę w zakręt bokiem takim mocnym, jak tylko
chce. I nie robię nawet 2 kontr. Wychodzę zawsze z poślizgu po 1
kontrze, bo auto idealnie daje się opanować jadąc bokiem. Jeżeli tamten
kierowca musiał wykonać 6 a nawet 7 kontr, to proponuję by przesiadł się
na FWD, w tym samochodzie na pewno mu się ta umiejętność przyda. Bo
najwidoczniej ten RWD mu nie służy. Poza tym bardzo stare to musi być
auto, że nie ma żadnego elektronicznego wspomagania.
>> Moze onboardy chcesz albo filmiki z treningow? :)
>
> Tak, pokaż! KAŻDY poślizg nadsterowny masz wyprowadzać JEDNĄ ręką.
>
W RWD to przyjemność wyprowadzać auto z poślizgu jedną ręką. :)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.11 06:54 Filip KK
- 12.04.11 06:55 Filip KK
- 12.04.11 13:37 MarcinJM
- 12.04.11 19:29 JAM
- 12.04.11 20:39 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 20:42 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 20:59 Michał Baszyński
- 12.04.11 20:58 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:00 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:01 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:03 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 23:09 Adam Płaszczyca
- 13.04.11 00:19 Michał Baszyński
- 13.04.11 22:54 Adam Płaszczyca
- 14.04.11 09:24 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod