eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-12 19:29:07
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Apr 12, 12:37 am, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > W dniu 2011-04-08 20:49, JAM pisze:
    >
    >
    > Gdyby samochody z napędem na tył były niebezpieczne przy wyższych
    > prędkościach, tak jak sugerujesz, na pewno Lambo, Ferri, BMW, Lexus,
    > Merc, Prosiak i wiele innych nawet lepszych z czołówki światowej nie
    > miałyby napędu na tył, bo by to groziło niebezpieczeństwem.

    Podsterownosc czy nadsterownosc pojazdu to cecha dynamiczna podwozia,
    ktora nie zalezy od tego czy naped jest na przod czy na tyl czy tez na
    obie osie. Rodzaj napedu wplywa na stopien podsterownosci i
    konstruktorzy zawieszen biora to pod uwage przy strojeniu pojazdu. W
    efekcie otrzymujesz pojazd podsterowny bez wzgledu na to czy ma naped
    na przednie czy na tylne kola. Naped na tyl stosuej sie w samochodach
    sportowych z innych powodow.

    > Jesteś w bardzo dużym błędzie, bo jest dokładnie odwrotnie. Ale ja
    > Ciebie z niego nie będę wyprowadzał.

    Mam odmienne zdanie.

    >
    > Pozdrawiam- Hide quoted text -
    >
    > - Show quoted text -

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: