eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-12 21:00:31
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 20:57:17 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Poślizg podsterowny to sytuacja kiedy na zakręcie brakuje przyczepności
    > na osi kierowanej i samochód nie skręca tak mocno jak chciałby kierowca.


    Dodanie kolejnej siły nie spowoduje odzyskania przyczepności, a wręcz
    przeciwnie - pogłębi poslizg.

    > Ja miałem na myśli sytuacje, kiedy samochód na łuku ma zbyt dużą
    > prędkość i przyczepność przedniej osi jest niewystarczająca, żeby
    > samochodem skręcić. Wtedy trzeba tą prędkość zmniejszyć.

    Nie. Zmniejszyć siły działające na przednią oś.

    > Jeżeli mimo hamowania nie uda się zmniejszyć prędkości na tyle żeby
    > przód był w stanie wejść w zakręt, to po prostu prędkość na wejściu była
    > zbyt duża i raczej nic się już nie dało zrobić.

    Owszem, nie. MOzna wprowadzić auto w poślizg przed zakrętem. Tylko w FWD to
    dośc trudne.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: