-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
Date: Fri, 08 Apr 2011 21:33:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <innnu8$q5n$1@news.onet.pl>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
<s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
<149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
<injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
<4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl>
<4d9f5a8c$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302291208 26807 83.16.130.26 (8 Apr 2011 19:33:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2011 19:33:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.15)
Gecko/20110303 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <4d9f5a8c$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361233
[ ukryj nagłówki ]On 2011-04-08 20:57, Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2011-04-08 06:34, Filip KK pisze:
>> W dniu 2011-04-07 22:06, Tomasz Pyra pisze:
>>
>>> Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
>>> go to głównie hamowanie, (...)
>>>
>> Opanowanie wylatującego przodu to hamowanie? Hamowanie nic nie da...
>> Pogorszy, bo koła i tak są zablokowane.
>
> Dlaczego mają być zablokowane?
:-)))
> Poślizg podsterowny to sytuacja kiedy na zakręcie brakuje przyczepności
> na osi kierowanej i samochód nie skręca tak mocno jak chciałby kierowca.
Tak naprawdę, to wtedy, gdy: kąt poślizgu opon wykracza poza pewien
graniczny kąt przy którym opony mają największą przyczepność :-)
HINT: Samochód _nigdy_ tak naprawdę nie skręca tak mocno jak skierowane
są koła (czyli tak jak chce kierowca), jednak różnica jest na tyle
niewielka, że niezauważalna - chyba, że przekroczymy pewien graniczny
kąt... a wtedy..... :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.11 21:38 J.F.
- 08.04.11 21:40 Artur Maśląg
- 08.04.11 21:51 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 09.04.11 05:46 JAM
- 09.04.11 10:00 Tomasz Pyra
- 09.04.11 12:11 Robert Rędziak
- 09.04.11 19:33 Artur Maśląg
- 09.04.11 19:58 JAM
- 09.04.11 21:17 J.F.
- 09.04.11 22:43 Tomasz Pyra
- 09.04.11 23:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 10.04.11 00:49 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 10.04.11 03:06 JAM
- 12.04.11 06:37 Filip KK
- 12.04.11 06:51 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"