eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-05 15:10:13
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-05 15:05, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Tue, 05 Apr 2011 14:58:29 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):
    >
    >> Dodam jeszcze tak: podsterowność jest bezpieczniejsza dla typowego
    >> kierowcy. Powinno Ci dac do myślenia to, że ludzie tak bardzo boją się
    >> jeździć samochodami z tylnym napędem. Zwłaszcza jak się robi ślisko - a
    >> przecież powinni sobie radzić doskonale -> nadsterowność.
    >

    > Dla przeciętnego kierowcy obydwa poślizgi będa prawie niemożliwe do
    > opanowania, ale w przypadku RWD część poślizgów może - podkreślam - MOŻE
    > się skończyć bączkiem. Być może nawet szczęśliwie, bo bączki często zajmują
    > mniej miejsca niż lot na wprost.
    > W przypadku FWD lecisz na wprost bez żadnej (albo z bardzo małą) możliwości
    > wpływu na tor jazdy i to jak się zakończy cała sprawa zależy od szybkości i
    > tego co się akurat na wprost znajduje.
    >
    a jak myslisz, dlaczego w 'drifcie' (przy napedzie na 1 os) lepszy jest
    naped na tyl (nie na przod) ?
    Wszak w FWD tyl tez da sie zarzucic np. na recznym - ale bokiem w zakret
    (przy zarzuconym niekontrolowanie tyle) raczej zrobic sie duzo juz nie
    da jak cos nie wyjdzie (pozostaje baczek).

    Wiec Twoj przyklad jest nie trafiony - a juz na pewno nie w temacie watku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: