eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    Date: Tue, 05 Apr 2011 15:10:13 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <inf4bk$btn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
    <tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
    <3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf32l$1sg$1@news.onet.pl>
    <inf3k8$45h$1@news.onet.pl> <1buiwz5mrh39s$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-171-74.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302009012 12215 83.238.171.74 (5 Apr 2011 13:10:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 13:10:12 +0000 (UTC)
    X-User: alstd2
    In-Reply-To: <1buiwz5mrh39s$.dlg@lepper.institute.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360407
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-05 15:05, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Tue, 05 Apr 2011 14:58:29 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):
    >
    >> Dodam jeszcze tak: podsterowność jest bezpieczniejsza dla typowego
    >> kierowcy. Powinno Ci dac do myślenia to, że ludzie tak bardzo boją się
    >> jeździć samochodami z tylnym napędem. Zwłaszcza jak się robi ślisko - a
    >> przecież powinni sobie radzić doskonale -> nadsterowność.
    >

    > Dla przeciętnego kierowcy obydwa poślizgi będa prawie niemożliwe do
    > opanowania, ale w przypadku RWD część poślizgów może - podkreślam - MOŻE
    > się skończyć bączkiem. Być może nawet szczęśliwie, bo bączki często zajmują
    > mniej miejsca niż lot na wprost.
    > W przypadku FWD lecisz na wprost bez żadnej (albo z bardzo małą) możliwości
    > wpływu na tor jazdy i to jak się zakończy cała sprawa zależy od szybkości i
    > tego co się akurat na wprost znajduje.
    >
    a jak myslisz, dlaczego w 'drifcie' (przy napedzie na 1 os) lepszy jest
    naped na tyl (nie na przod) ?
    Wszak w FWD tyl tez da sie zarzucic np. na recznym - ale bokiem w zakret
    (przy zarzuconym niekontrolowanie tyle) raczej zrobic sie duzo juz nie
    da jak cos nie wyjdzie (pozostaje baczek).

    Wiec Twoj przyklad jest nie trafiony - a juz na pewno nie w temacie watku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: