    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Date: Mon, 20 Jun 2016 22:07:52 +0200

    news:slrnnmftk7.gns.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zwykle jak przychodzi te pięć prognoz i jedna faktura, to robię sześć
    > przelewów z przyszłą datą. Raz mi coś źle się kliknęło i jeden przelew

    A jakby od razu pyknąć całą sumę? Często tak robię za gaz, przy samym
    gotowaniu (i nie częściej jak 1-2 razy na półrocze coś się do piekarnika
    wrzuci) wychodzi ok. 250 PLN za cały okres.

    > się nie zrobił. Dopiero po przesło miesiącu przysłali mi pismo. Jakieś
    > kretyńskie i skrajnie bucowate. Od lat zawsze płacę dokładnie w terminie,

    I za te bucówy powinni boleśnie obrywać od regulatora.

    > więc skoro przelew nie przyszedł, powinni podejrzewać, że umarłem. A oni
    > zamiast zapytać o datę pogrzebu, albo po prostu upomnieć spadkobierców,
    > że powinni wpłacić, od razu groźby, że wyłączą. Zadzwoniłem, obsobaczyłem,
    > zapłaciłem. Nawet nie byli zdziwieni tym, że żyję. Naliczyli odsetki.

    Widać są choć w kawałku obsobaczalni...

    > Zaraz potem przyszła nowa prognoza, w której było, że znów mam nadpłatę.
    > To nie są kretyni, wcale głupi nie są. To po prostu złodzieje.

    Czekam, aż kiedyś trafi kosa na kamień. Hmm... np. nagle, tak jakoś
    niewiadomoskąd, znajdzie się "przedwojenny właściciel posesji" (no cholera,
    zmartwychwstał, cud się dzieje) i ich sowitym czynszem poczęstuje... I
    wszędzie, dokąd się przeniosą.

    > Z-cośtam Otwock.

    Aha... mój prąd jest z RWE. To oni tak lubią antydatować pisma.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking