  • Data: 2016-06-20 22:58:08
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości

    >Czekam, aż kiedyś trafi kosa na kamień. Hmm... np. nagle, tak jakoś
    >niewiadomoskąd, znajdzie się "przedwojenny właściciel posesji" (no
    >cholera, zmartwychwstał, cud się dzieje) i ich sowitym czynszem
    >poczęstuje... I wszędzie, dokąd się przeniosą.

    ... i kto za to zaplaci ?

    Mnie sie marzyla posada dyrektora wodociagow.
    Ech, zakrecic wode w biurowcu TP i przeczolgac tak jak oni klienta.
    Nie ma wody ? To pewnie nie zaplaciliscie faktury i zostala odcieta.
    Zaplaciliscie ? To niech prezes przyjdzie z dowodem wplaty i dowodem
    osobistym.
    Nie, nie odcielismy, wiec woda jest i prosze podac homologacje kranu.
    Ekipa byla, ale nikogo nie zastala.
    To nie ten adres ? A taki mamy w systemie, to niech prezes przyjdzie z
    dowodem osobistym i zlozy korekte danych ...
    Prosze zadzwonic pozniej, bo nam telefony charcza, a TP nie chce
    naprawic od tygodnia :-)

    Ech, posiedzieliby miesiac z g* w kiblach, to by sie nauczyli :-)

    >Aha... mój prąd jest z RWE. To oni tak lubią antydatować pisma.

    Nie wie, nie wiem, teraz te komputery duzo robia automatycznie.
    Moze i date wystawiaja nalezna, ktos sie spoznil z generacja, ktos z
    wydrukiem, ktos z dostarczeniem - ale do nie antydatowanie ...

    J.