  • Data: 2016-06-21 16:36:06
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Nie wiem, co ty robisz, ze aż tak nie masz czasu.

    Teraz na przykład piszę na tak zwane newsy. Bo zrobiłem sobie chwilę
    przerwy w Czynnościach Zasadniczych.

    > Ja tam mogę sobie na posiedzeniu w klopie podsumować całość i potem
    > zadać kwotę, przelew, wio. Poza tym lubię bawić się liczbami i
    > nienawidzę się spieszyć, więc mam przy okazji rozrywkę, licząc to
    > sobie od góry, od dołu, z lewa na prawo i w drugą stronę, itd.

    Nawet się nie zastanawiałem, czy mogę. Ważne, że nie chcę. Szkoda mi
    czasu na takie rzeczy. Nawet tego spędzanego w onym przybytku. A już
    nade wszystko nie chę myśleć dłużej niż potrzeba o takich głupotach
    jak płacenie za prąd.

    > Oczywiście, scalam to tylko wtedy, gdy jest ku temu możliwość i nie
    > spowoduje to nadmiernych komplikacji z resztą, przelew i tak mam za
    > darmo, więc ani nie zyskuję, ani nie tracę.

    O komplikacjach, zwłaszcza nadmiernych, w ogóle nie chcę myśleć.
    Zlecenie jednego przelewu nie zajmuje przecież więcej niż dziesięć
    sekund.

    > Za pół roku gaz. Poza tym - co jest w tym złego, ze ktoś chce mieć
    > wszystko z głowy już teraz? Gdyby za prąd było taniej, bądź styknęło
    > by miu kasy - to też bym pchnął całość. A potem święty spokój przez
    > cały okres, co w tym złego?

    Zlecając od razu wszystkie przelewy z przyszłą datą też ma się święty
    spokój. A nawet świętszy, bo ma się poczucie, że więcej pieniędzy
    leży "na czarną godzinę" i w każdej chwili można z nich skorzystać.
    Chociaż mi styka, to lepiej czuję sie z tym, że kilkaset, a nieraz
    kilka tysięcy złotych stoi mi w kolejce przelewów, niż miałyby dla
    kogoś pracować.

    > Im i tak jeden rympał chyba, czy dostaną to "drobnymi", czy w jednym
    > kawałku?

    Nie, im ZDECYDOWANIE nie jest wszystko jedno. Dla dużej firmy te
    zebrane do kupy drobne wpłaty klientów, to naprawdę spory kapitał.
    To jest chyba specjalnośc emerytów, że płacą z góry z dużym
    wyprzedzenim, jak im tylko listonosz przyniesie kasę. Ich jest za
    co lubić.

    > Ja nawet nie piszę więcej, niż "za prąd", "za gaz", głównie po to,
    > aby jakiś chuuuwy system nie sfiksował przy pustym polu "tytuł
    > przelewu". Numer konta, suma, wio.

    Czasem nic nie trzeba pisać samemu, bo niektóre firm potrafia podesłać
    do banku gotowe zlecenie przelewu, wymagające tylko akceptacji posiadacza
    rachunku. Już z właściwą datą. I z tytułem przelewu w którym może być
    choćby numer faktury. To bardzo porządkuje sprawy -- nie trzeba potem
    gdzieś siedząc na kiblu kombinować za co się zapłaciło, a za co nie.
    Nie wszyscy mają na takie rzeczy czas i ochotę.

    --
    Jarek