  • Data: 2016-06-20 21:59:57
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Raczej o to, ze oni zazwyczaj gadaja z takimi, ktorzy unikaja
    > placenia.

    Zazwyczaj gadają z takimi, którym gałąź urwała druta. Dzwoni się
    na numer ogólny, który służy głównie do zgłaszania awarii.

    > A dla tych, co sie myla, to mamy bardzo wygodne polecenie zaplaty :-P

    Nie mają. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.

    > Widac wiecej kasy wplynie, jak sie wlasnie tak napisze :-)

    Jasne, więcej. Kasy wpłwa ile ma wpłynąć, bo nie da się nie zapłacić
    i wciąż mieć w domu prąd. Najwyżej część tych, którzy sobie takiego
    języka nie życzą, zmieni sprzedawcę na innego (który może być takim
    samym bucem, ale jeszcze nie dał się poznać od tej strony).

    --
    Jarek