  • Data: 2016-06-21 14:12:17
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:576858e3$0$639$65785112@news.neostrada.pl...

    > ... i kto za to zaplaci ?

    Tak, wiem... Kopanie się z koniem. Ale i koń ma słabe miejsca. Np. nie może
    sie wyrzygać, to podać mu IPECAC w dużej dawce (oczywiście, nie prawdziwemu
    koniowi, tylko tutejszemu, co mu rzyć obrabiamy)

    > Mnie sie marzyla posada dyrektora wodociagow.
    > Ech, zakrecic wode w biurowcu TP i przeczolgac tak jak oni klienta.

    I o czymś takim właśnie myślałem wobec prądowni.

    > Nie ma wody ? To pewnie nie zaplaciliscie faktury i zostala odcieta.
    > Zaplaciliscie ? To niech prezes przyjdzie z dowodem wplaty i dowodem
    > osobistym.

    I z dowodem umocowania prawnego do reprezentowania interesów firmy,
    poświadczonym przez notariusza...

    > Nie, nie odcielismy, wiec woda jest i prosze podac homologacje kranu.

    Ryzykowne, ale może dać do śmiechu :)

    > Ekipa byla, ale nikogo nie zastala.

    Yyy... czekałeś na listonosza będąc w domu, a tu z piesełem na spacer
    idziesz i tak jakoś skrzynkę ci się chciało otworzyć, zaś w niej, hmm...
    awizo? Skąd się to-to wzięło?

    > To nie ten adres ? A taki mamy w systemie, to niech prezes przyjdzie z
    > dowodem osobistym i zlozy korekte danych ...

    Pamiętajmy o umocowaniu prawnym... Hmm... może by tak nazwisko prezesa
    błędnie zapisać i mieć z tego ubaw? :) No, nie pokrywa się z danymi, więc
    nie ma pan umocowania prawnego i nie możemy niestety, nic zrobić :P

    > Prosze zadzwonic pozniej, bo nam telefony charcza, a TP nie chce naprawic
    > od tygodnia :-)
    >
    > Ech, posiedzieliby miesiac z g* w kiblach, to by sie nauczyli :-)

    Tylko znów, prezesina "nasra", a "gówno" wąchać będą jego podwładni...

    > Nie wie, nie wiem, teraz te komputery duzo robia automatycznie.
    > Moze i date wystawiaja nalezna, ktos sie spoznil z generacja, ktos z
    > wydrukiem, ktos z dostarczeniem - ale do nie antydatowanie ...

    Chciałeś chyba napisać - "Spóźnił", w cudzysłowie... Coś dziwnie często się
    spóźniają... I skwapliwie wykorzystują skutki tego. Niech nawet dadzą
    zaledwie 3 dni. Ale niech to będa rzeczywiście trzy dni, od momentu
    doreczenia, a nie jakiejś mitycznej daty. Albo niech konkretnie wyznaczą
    termin "zapłać do 5 kwietnia" - i już. Tylko niech nie przyślą tego 4, czy
    nawet 5 kwietnia właśnie, bo spodziewam się, iż takich "akurat" zbieżności
    dziwnie dużo się zrobi, otrzymasz pismo, pójdziesz zapłacić, a w tym czasie
    wyłączą i napiszą godzinę taką (nieprawdziwą rzecz jasna - jak potem
    udowodnisz?), że będzie o - powiedzmy - 5 minut wcześniejsza, niż zapłata,
    skutek - wezmą sobie za włączenie, a jakże, a na UOKiK wypną się księżycem w
    pełni. Może to chujowy komputer, nie wiem, to niech dadzą dobry komputer.
    Chętnie odszczekam te słowa, jawnie i publicznie na tej grupie, jak
    osobiście zapoznam się z prawdą i okaże się, iż się myliłem.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking