  • Data: 2016-06-21 16:37:35
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

> [...]
    > co się okazało? Że akurat styka! Wróciłem więc szybko i wyjaśniam, że
    > komputer pardon le mot, pierdolnął się (bo inaczej tego nazwać nie można),
    > kobita to ręcznie policzyła i potwierdziła moje obliczenia (5 razy liczyłem
    > dla pewności, od lewej, prawej, z góry, od dołu, tam i z powrotem, nie
    > chciało wyjść mniej). Zrobiła specjalną notkę, że komputer się jebnął i że
    > mi jednak przysługuje To, Po Co Przyszedłem, no i dostałem T,PCP :P :) Przy
    > okazji jestem ciekaw, ilu ludków ów nadgorliwy "kompjuter" wydymał w ten
    > sposób? A babce się pewnie oberwie, a co ona tu winna?

    A bo to tylko jeden niedouk zajmuje się pisaniem programów?

    > A może oni tak to robią, by mieć więcej kasiory do wachlowania? Zanim
    > ci różnicę zwrócą, to niuemal pewne, że solidnie nią wachlują, tu i tam,
    > opyla się...

    Chyba nie ja tutaj jestem największym specem od dostarczania różnym
    prądowniom kasy do wachlowania.

    > Zaś groszowe końcówki może są kombinowane, aby uciąć podatki po kawałku, że
    > jakby więcej/inaczej policzyli, to musieli by więcej fiskusowi oddać? Jeśli
    > tak, to w sumie rozumiem i wyjątkowo popieram, bo zważywszy, że urwą tych
    > groszy pewnie z parę milionów, to uskładane urywki dadzą już jakąś sumę i
    > więcej zostanie kasy na utrzymanie (w) ruchu?

    Fiskusowi na podatku można urwać najwyżej grosz przy jednej transakcji,
    a i to rzadko jest możliwe, trzeba się bardzo starać. Marny to zysk,
    w porównaniu z tym, że klienci sami w klopie wyliczają co tu zrobić,
    żeby szybciej dostarczyć jeszcze więcej kasiory.

    --
    Jarek