  • Data: 2016-06-21 14:23:15
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnmgp9v.kks.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Jaki jest w tym sens? Każdy rachunek ma wyznaczony termin płatności,
    > nie widzę powodu, by w stosując bankowość elektroniczną wyznaczać
    > termin przelewu na inny dzień. Albo zlecać przelew natychmiastowy.
    > Jak mi przysyłają sześć rachunków, to też zlecam wszystkie od razu.
    > Gdybym chciał zrobić jeden przelew, to by mi więcej czasu zajęło
    > zsumowanie liczb, niż sześciokrotne kliknięcie w datę na kalendarzu.

    Nie wiem, co ty robisz, ze aż tak nie masz czasu. Ja tam mogę sobie na
    posiedzeniu w klopie podsumować całość i potem zadać kwotę, przelew, wio.
    Poza tym lubię bawić się liczbami i nienawidzę się spieszyć, więc mam przy
    okazji rozrywkę, licząc to sobie od góry, od dołu, z lewa na prawo i w drugą
    stronę, itd. Oczywiście, scalam to tylko wtedy, gdy jest ku temu możliwość i
    nie spowoduje to nadmiernych komplikacji z resztą, przelew i tak mam za
    darmo, więc ani nie zyskuję, ani nie tracę.

    > Ponadto nie rozumiem, dlaczego ktoś, kto miewa przejściowe kłopoty
    > finansowe, chce koniecznie zachowywć się jak panisko. Najpierw gaz
    > za rok z góry, a potem przychodzi wyrównanie za prąd -- i szukanie

    Za pół roku gaz. Poza tym - co jest w tym złego, ze ktoś chce mieć wszystko
    z głowy już teraz? Gdyby za prąd było taniej, bądź styknęło by miu kasy - to
    też bym pchnął całość. A potem święty spokój przez cały okres, co w tym
    złego? Im i tak jeden rympał chyba, czy dostaną to "drobnymi", czy w jednym
    kawałku? Ja nawet nie piszę więcej, niż "za prąd", "za gaz", głównie po to,
    aby jakiś chuuuwy system nie sfiksował przy pustym polu "tytuł przelewu".
    Numer konta, suma, wio.

    > gdzie by tu wziąć chwilówkę.

    Tam, gdzie dają.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking