  • 41. Data: 2011-08-25 13:57:29
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 8:56 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > co pl czesz si w zeznaniach - ostatnio by o 40 lat... kariery fotografa
    > profesionalnego...

    Podaj miejsce w ktorym wyczytales, ze 40 lat.
    Taki wtorny analfabeta jak ty, to okreslenie "prawie 40 lat", moze
    przyjmowac, jako dokladne 40 lat - nic w tym dziwnego.
    Na swojej stronie internetowej, ktorej adres tu przytaczam, jest
    informacja, ze jestem profesjonalnym fotografem ponad 30 lat i
    oswiadczam, ze to tez jest prawda.
    Jakbym napisal, ze ponad 5 lat, to tez by byla prawda i nie zaprzecza
    temu, ze zawodowo uprawiam fotografie juz prawie 40 lat.

    Zaliczasz sie do tej wiekszosci, o ktorej mowa w ponizszych linkach.
    Watpliwa jednak sprawa, zebys zrozumial te teksty, ale probuj.

    http://przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/kraj-wtornych
    -analfabetow
    http://www.szachyinietylko.info/index.php/blogi/60-p
    olska/221-wtorny-analfabetyzm-poowy-polakow

    Polacy to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski

  • 42. Data: 2011-08-25 13:58:07
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    jakie glebokie wunurzenia:

> [...]
    >ktore oglaszalem, ze oddam free.
    >Latwo jest to sprawdzic, co pisal w pierwszych postach pod tymi
    >nickami.
    >Sa jednak i tacy, ktorzy zmieniaja nicki tylko i wylacznie po to zeby
    >tutaj poublizac.
    >Sa tez i tacy, ktorzy od poczatku chca byc anonimowi i jako anonimowi
    >czuja sie "bohaterami" i mysla, ze jak poublizaja chociazby mnie, to
    >beda cenieni przec tych, ktorzy mnie nie specjalnie lubia.
    >Przeciez, kazdy w miare rozgarniety czlowiek, potrafi to dostrzec.

    >Ziggy Photo - American Professional Photographer

    to jednak jest Debil przez wielkie "D"...
    Wielki Amerykanski Professional Photographer z Radomia
    boze.. jakim trzeba byc debilem, zeby wypisywac takie glupoty
    i podawac linka do takich kiczów i dodatkowo pokazywac je publicznie....
    pozdr.
    Gr
    (podnosi na duchu tylko to, ze tacy strasza w ameryce a nie w Europie)

  • 43. Data: 2011-08-25 14:20:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 9:58 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:
> [...]
    > pozdr.
    > Gr
    > (podnosi na duchu tylko to, ze tacy strasza w ameryce a nie w Europie

    Zobacz cala serie amerykanow twojego pokroju, pod ponizszym linkiem,
    to bardziej sie podniesiesz.
    Mozliwe nawet, ze mozesz sie zaczac unosic jak golebica.
    jakbys nie wiedzial, co ma do tego golebica, to z pewnoscia ktos z tej
    grupy bedzie potrafil ci to wyjasnic.
    Gdyby jednak nikt taki sie tu nie znalazl, to zawsze mozesz zapytac
    mnie.
    http://www.youtube.com/watch?v=_Hb71gfYZDc

    Jestes doskonalym przyklademtego co mowil Pilsudski.

  • 44. Data: 2011-08-25 17:44:24
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    dominik napisał:

    > Te od leiki nie mają wielkich problemów z tym by pokryć, IMHO nie ma co
    > liczyć na pełną klatkę w tym formacie długi czas, ma być małe, lekkie,
    > mała matryca temu sprzyja. A szkoda, ale takie już życie.

    Po pierwsze w obiektywach od Leiki nie masz AF, zooma itd. Jak dodasz
    te rzeczy to obiektywy rosną i rosną. Już teraz NEX z dłuższym zoomem
    wygląda karykaturalnie. Jakie będą proporcje dla FF?
    Poza tym: w leikach płacisz za markę, ale nie tylko. Te obiektywy *są*
    droższe w projektowaniu i produkcji. Nawet jak Sony włączy tryb
    wielkoseryjny to obiektywy FF dla E będą mało ekonomiczne.

    m.

  • 45. Data: 2011-08-25 18:22:46
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-25 13:37, Oskar wrote:
    > Niestety nie maja tez problemow by peknac od czasu do czasu.
    > http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/leica-m9-f
    orum/133186-cracked-
    > sensor-serial-numbers-only.html

    Mowa o obiektywach, a nie matrycy, widać kodakowi coś nie wyszło.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 46. Data: 2011-08-25 18:41:42
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-25 19:44, Mikolaj Machowski wrote:
    > Po pierwsze w obiektywach od Leiki nie masz AF, zooma itd. Jak dodasz
    > te rzeczy to obiektywy rosną i rosną.

    Takie pseudo zoomy w leice to są jak np. 28-35-50mm lub 16-18-21mm.
    Te dziwadła pewnie wynikają z zabawy z ramkami itd.
    Owszem zarówno zoomy jak AF zwiększają szkło, ale powiedz mi co szkodzi
    zrobić w NEX np. zooma dla APS-C i stałkę np. 50/1 pełnoklatkową? W
    Evilkach nie boli, że matryca się marnje jakośtam, w wizjerze tego nie
    odczujesz, a dodatkowa moc wynikła z powierzchni może się przydać.

    > Już teraz NEX z dłuższym zoomem
    > wygląda karykaturalnie. Jakie będą proporcje dla FF?

    To niech to będzie opcja dla stałek przede wszystkim.
    Zresztą NEX w aktualnej postaci to ciągle aparat kierowany do tych, którzy
    myślą o małych rozmiarach. Jak by wyszedł NEX-9 formatu A900 czy A700, a
    tylko bez lustra (matryca bardziej z przodu, to co komu by to
    przeszkadzało że podpina takie szkła jak dzisiaj podpina się pod lustrzanki?
    Zaleta by była tylko w szkłach do 50mm, i można by było zrobić naleśnika
    24/1.4 spokojnie :)

    > Poza tym: w leikach płacisz za markę, ale nie tylko. Te obiektywy *są*
    > droższe w projektowaniu i produkcji.

    To "w produkcji" wynika po pierwsze z kilka rzędów wielkości mniejszej
    produkcji. A marka to owszem, wyjątkowo droga, ale takie założenia już.

    > Nawet jak Sony włączy tryb
    > wielkoseryjny to obiektywy FF dla E będą mało ekonomiczne.

    A skąd Ty to wiesz?
    Ruskie jakoś klepali na wielką skalę wiele tanich odpowiedników leiki i
    się im opłacało, a obiektywy często lepsze im wychodziły niż oryginały (no
    dobra, głównie dlatego, że podrabiali czasem coś starszego i technologia
    była już deko lepsza).
    IMHO nie ma co się bać, że jakoś szczególnie to drogie. Leika to wyjątkowo
    zły przykład bardzo słabo popularnego i luksusowego produktu.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 47. Data: 2011-08-25 19:23:18
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-25 09:03, mt wrote:
    > No proszę jak to szybko się zdanie zmienia. Jeszcze niedawno jechałeś po
    > Olku i Panasie, że bez sensu jest ich adapter do szkieł 4/3 i że ogólnie
    > bez sensu jest idea stosowania takowego rozwiązania, ale jak Sony
    > wypuściło coś takiego to już jest cacy i na plus? :) (pomijam już fakt, że
    > ten Sonowy to gabarytowo faktycznie jest bez sensu do małego evila, gdyż
    > po podpięciu jego robi nam się z zestawu jakieś kuriozum). Dla
    > przypomnienia, ten post i dalsza część dyskusji :)
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/d9ebdcb780c132d0?hl=pl

    Żeś trafił z tym tematem jak kulą w płot - jedno ma się nijak do drugiego.
    W tamtym wątku mowa o włażeniu w system bezlusterkowy do fotografii tylko
    dlatego, że ma się szkła 35mm lub aps-c i da się je przez przejściówkę
    podpiąć. IMHO wiele lepiej w takiej sytuacji kupić sobie po prostu
    lustrzankę skoro i tak marnuje się wymiary, a zamiast tego dostaje się
    kulawe wsparcie dla starych obiektywów.

    W tej przejściówce sony jest natomiast nowatorskie coś innego, że
    właściwie w połączeniu z NEX daje SLT. Olek nie ma przejściówki która daje
    AF fazowy.
    SLT to technologia która ma spore wady, ale jedną silną zaletę - tryb
    video. Nie kupiłbym aparatu SLT, ale nad NEX z przejściówką bym się
    zastanowił, bo po odłączeniu jej miałbym kompakt, a z nią całkiem fajną
    kamerkę do sporadycznego filmowania. Ten zestaw zaczyna się fajnie
    uzupełniać - małe do kieszeni, duże do plecaka, a czasem połączenie dwóch
    światów w kręceniu filmów.

    Wcześniejsza przejściówka zapewniała tylko fizyczne połączenie, sony też
    taką miało, ale co z tego? Szkła bez silnika nie działały, AF z tymi z
    silnikiem szalał w trybie filmowym, a przy zdjęciach też zgadywał
    kontrastem. W życiu bym nie zamienił lustra na evila z taką przejściówką,
    tym bardziej nie kupiłbym tylko dlatego, że to kulawe połączenie jest
    możliwe. Zresztą EVIL + nawet ta nowa przejściówka ma sens tylko do
    filmowania i może czasem zdjęcia, ale nie by znów kupować taki korpus
    tylko z tego powodu! :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 48. Data: 2011-08-26 06:11:21
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Jestem doskonalym przyklademtego co mowil Pilsudski.
    "Polacy, to ludzie kurwy". J Pilsudski

  • 49. Data: 2011-08-26 09:04:19
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 25 Sie, 21:23, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
> [...]
    > możliwe. Zresztą EVIL + nawet ta nowa przejściówka ma sens tylko do
    > filmowania i może czasem zdjęcia, ale nie by znów kupować taki korpus

    a patent i tak Panasonika:
    http://www.43rumors.com/panasonic-patent-shows-micro
    fourthirds-adapter-with-mirror-and-phase-detection/

  • 50. Data: 2011-08-26 10:33:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Aug 2011, Janko Muzykant wrote:

    > He, elastycznością myślenia ta grupa nigdy nie grzeszyła :)

    Dla odmiany powinienem uznać, że mnie wykluczasz (z grupy) ;)

    > To jest coś, co wkrótce zastąpi lustrzanki, a nie umrze.

    Dopóki to "coś" będzie konstruowane wbrew pewnym cechom
    "dużych hybryd", to i z grupy nabywców będę wykluczony ;)
    (zaraz będzie w poście obok)

    pzdr, Gotfryd