    From: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Date: Thu, 25 Aug 2011 15:58:07 +0200

    jakie glebokie wunurzenia:

    >Nie ma tez watpliwoesci co do mnie, bo juz od kilkunastu lat podawalem
    >swoje namiary i z kilkoma osobami rozmawialem telefonicznie.
    >Nie ma tez problemu, zeby zapytac o mnie chocby Czrka lubianego na tej
    >grupie, prawie tak samo jak ja.
    >kazdemu kto zechce zawsze podaje swoje namiary i moge podac zrodla
    >rekomendacji.
    >W ostatnich miesiacach, Radomskie Towarzystwo Fotograficzne,
    >obchodzilo 50cio lecie powstania.
    >Z tej okazji zostal wydany album fotograficzny w ktorym jest w zmianka
    >o mnie jako o perfekcjoniscie fotograficznym.
> [...]

    to jednak jest Debil przez wielkie "D"...
    Wielki Amerykanski Professional Photographer z Radomia
    boze.. jakim trzeba byc debilem, zeby wypisywac takie glupoty
    i podawac linka do takich kiczów i dodatkowo pokazywac je publicznie....
    pozdr.
    Gr
    (podnosi na duchu tylko to, ze tacy strasza w ameryce a nie w Europie)