  • 1. Data: 2011-08-24 08:51:39
    Temat: jaki plastyczny obiektyw ?
    Od: "Pole_Kv" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    chodzi mi o to, że nie wazne jakie foty będę robił to żeby każda fota była
    plastyczna jak z fotoszopa. cena nie jest najważniejsza (bo ja nie jestem jak
    większość grupowiczów posiadaczem tylko kompakta a mądrującego się jak zawodowi
    fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).
    aha aparat to nikon d700

  • 2. Data: 2011-08-24 09:06:38
    Temat: Re: jaki plastyczny obiektyw ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pole_Kv:

> [...]
    > fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).

    !

    Nominuję do postu kwartału.

  • 3. Data: 2011-08-24 09:15:14
    Od: Marek <2...@g...com>

    Za niezwykłą (przynajmniej tutaj) autoprezentację, czy za oczekiwanie,
    że obiektyw będzie robił "foty"? ;)
    Mniejsza już o ich plastyczność, bo plastyczna to jest glina,
    plastelina i parę innych mas.
    Post jest tak głupi, że wygląda na robienie sobie jaj.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2011-08-24 09:20:38
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 24.08.2011 10:51, Pole_Kv wrote:
> [...]
    > fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).

    Ulep sobie z plasteliny.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2011-08-24 11:05:27
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 02:15:14 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > Za niezwykłą (przynajmniej tutaj) autoprezentację, czy za oczekiwanie,
    > że obiektyw będzie robił "foty"? ;)

    Ja bym nominował za autoprezentację. Choć przyznam że intryguje mnie to
    "plastyczna jak z fotoszopa".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2011-08-24 11:16:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-24 10:51, Pole_Kv pisze:
> [...]
    > fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).

    Najlepiej zrób sobie sam, bo tak plastycznych nie ma w sprzedaży:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/05/46/1.htm
    Do budowy użyj optyki z chińskich zabawek, najlepiej uszkodzonych.
    Plastikowe soczewki przed montażem dobrze jest wrzucić na kilka sekund
    do acetonu.

    --
    pozdrawia Adam
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu

  • 7. Data: 2011-08-24 14:21:49
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

> [...]

    > fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).

    Czyżby nowe wcielenie 'American Professional Photographer'?:-)))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2011-08-24 17:11:25
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 24, 10:21 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Czy by nowe wcielenie 'American Professional Photographer'?:-)))

    Menda czyli wesz lonowa, jak przystalo na weszomirskiego, stesknil sie
    za tym, ze go nie tykam, wiec musial sam sie wprosic.
    Tak wlasnie maja wszelkie mendy jego pokroju i na tej grupie ich nie
    brakuje.
    Wlasnie taka wesz jak on, obrazil sie za to, ze nazwalem go
    irocznicznie, "czlowiekiem z dobrym gustem".
    Po tym stwierdzeniu, ta manda oswiadczyla na grupie, ze mnie ignoruje
    ale jak widac, caly czas czuje ciernia w dupie i nie moze sie
    powstrzymac od imbecylnych uwag pod moim adresem.
    To jest wlasnie takie mendowate ignorowanie w stylu "czlowieka z
    dobrym gustem".
    Tak trzymaj weszomirski i nie zapominaj o tym, kto cie tu obnazal z
    twojego dobrego gustu.
    Wszystko to wskazuje, ze mialem racje, bo gdybym jej nie mial, to
    dawno bys zapomnial o kims, kto brednie wypisuje.

    "Polacy do wspanialy narod, tylko ludzie kurwy".
    Nie zapominaj weszomirski o tym stwierdzeniu, wielkiego Polaka
    Pilsudskiego.

    -------------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 9. Data: 2011-08-24 19:29:21
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Pole_Kv pisze:
> [...]
    > fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).

    No to masz fajną puszkę. Z każdym obiektywem będą wychodzic foty wporzo.
    Jasne, że nie każda jak z Photoshopa, bo by zbankrutowali. Dokup sobie
    lampę błyskową i wal w sufit.

  • 10. Data: 2011-08-24 21:05:20
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-08-24 19:11, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Pilsudskiego.

    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Po raz kolejny przypomniałeś swój poziom. I nie miej złudzeń - wszyscy
    którzy w miarę regularnie czytują grupę dobrze wiedzą, kto tu jest
    grupową mendą.

    Pozdrawiam wszystkich pozostałych - a ciebie Zygmuncie Dariuszu, Joanno
    Szczepankowska czy jak tam się jeszcze inaczej nazywałeś w różnych
    swoich wcieleniach po prostu olewam.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)