  • 61. Data: 2011-08-26 21:42:54
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/08/2011 22:25, Janko Muzykant wrote:

    > A jednak sobie pomacaj przy okazji.

    AF System Contrast AF System
    Electronic Viewfinder No

    No, już pędzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 62. Data: 2011-08-27 07:21:27
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 26 Sie, 23:04, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Posiada wady zarówno kompaktów, jak i lustrzanek. Czyli jest wolne, ma
    > słaby AF, jest drogie, dodatkowe obiektywy kosztują kupę kasy i nie da
    > się włożyć do tylnej kieszeni spodni.

    -Czasy włączania, ilość klatek na sekundę ..it są porównywalne do DSLR
    -tu masz af: http://www.thephoblographer.com/2011/07/08/how-fast-
    can-the-olympus-ep3-focus/
    -epl czy nex kosztuje teraz około 1300
    -obiektywy są w podobnych cenach
    -ale da się włożyć do pokrowca na pasek, dzięki temu przypomina się o
    tym, że ma się aparat wtedy gdy chce się zrobić zdjęcie, a nie męczy
    się cały dzień z dyndającym ogórem.

  • 63. Data: 2011-08-27 07:22:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-26 23:42, kamil pisze:

    > AF System Contrast AF System
    > Electronic Viewfinder No
    >
    > No, już pędzę.

    Stereotypy to Twoje typy...
    Ale było tu już takich wielu, co nigdy i w ogóle :)

    --
    pozdrawia Adam
    /większość Polaków nie zgadza się/

  • 64. Data: 2011-08-27 10:54:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/08/2011 08:22, Janko Muzykant wrote:

    > Stereotypy to Twoje typy...
    > Ale było tu już takich wielu, co nigdy i w ogóle :)

    Zachwyty to twoje chwyty.

    Ziew, było już takich wielu obiecujących cuda w poprzednich NEXach,
    które obmacywałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 65. Data: 2011-08-27 11:15:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-27 12:54, kamil pisze:
    > Zachwyty to twoje chwyty.

    Na przykład gdzie?

    > Ziew, było już takich wielu obiecujących cuda w poprzednich NEXach,
    > które obmacywałem.

    Na przykład kto?

    --
    pozdrawia Adam
    /oto cula, biblioteka lapack zoptymalizowana dla cuda, lepsza od quad-core!/

  • 66. Data: 2011-08-27 11:18:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/08/2011 12:15, Janko Muzykant wrote:

    > Na przykład gdzie?

    Na przykład tutaj.. Janku, nie zaczynaj znów..

    > Na przykład kto?

    Na przykład działy marketingu wszystkich producentów?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 67. Data: 2011-08-27 12:35:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-27 13:18, kamil pisze:
    > Na przykład tutaj.. Janku, nie zaczynaj znów..

    Gdzie tutaj? Konkret proszę. Gdzie widzisz zachwyt?

    > Na przykład działy marketingu wszystkich producentów?

    No to już nie mój problem, jeśli takie źródła bierzesz na poważnie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /raczej jestem optymistą, może nie aż takim jakim był Żeromski.../

  • 68. Data: 2011-08-28 10:05:06
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-24 22:31, Mikolaj Machowski wrote:
    > NEX-7 ma tę samą metrycę co A77, kółeczko więcej, ciut mniej guzików.
    > Jak kolejna wersja dorzuci touchscreena to możliwościom sterowania
    > NEXami naprawdę nie będzie można wiele zarzucić (choć zawsze znajdą się
    > malkontenci).

    Naprawdę nie chcesz kadrować i ustawiać ekspozycji na touchscreenie.
    Nawet jeśli jeszcze o tym nie wiesz.

    pozdrawiam,
    PK

  • 69. Data: 2011-08-28 11:26:47
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Kosu napisał:

    > Naprawdę nie chcesz kadrować i ustawiać ekspozycji na touchscreenie.
    > Nawet jeśli jeszcze o tym nie wiesz.

    A kto powiedział, że chcę ustawiać tam ekspozycję? Do wszystkich
    manualnych kontrolek dojdą jeszcze 4 dobrze osiągalne przyciski.

    m.

  • 70. Data: 2011-08-28 11:29:25
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-28 13:26, Mikolaj Machowski wrote:
    > A kto powiedział, że chcę ustawiać tam ekspozycję? Do wszystkich
    > manualnych kontrolek dojdą jeszcze 4 dobrze osiągalne przyciski.

    Chodziło mi o oglądanie kadru.

    pozdrawiam,
    PK