  • 1. Data: 2011-08-22 14:50:36
    Temat: Canon 5D i zdjęcia bezpośrednio na PC
    Od: kamil <k...@s...com>

    Witam,

    Zapodziała mi się gdzieś płyta do Canona i nie wiem czy warto szukać w
    sieci (torrent od wczoraj pobrał 7%...). Czy na nowych EOS Solution Disc
    jest jeszcze program 'EOS Utility' (jeśli dobrze pamiętam), który
    pozwala na zrzucanie zrobionych zdjęć od razu na komputer z aparatu
    podpiętego pod USB? Muszę opstrykać sporo małych przedmiotów i chciałbym
    od razu sprawdzać wyniki na dużym ekranie.

    Ewentualnie może ktoś poleci inne bezpłatne narzędzie, które na to pozwala?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2011-08-22 17:03:35
    Temat: Re: Canon 5D i zdjęcia bezpośrednio na PC
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 15:50:36 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > od razu sprawdzać wyniki na dużym ekranie.
    >
    > Ewentualnie może ktoś poleci inne bezpłatne narzędzie, które na to pozwala?

    A jest jakaś przyczyna, dla której nie można pobrać samego EOS utility ze
    strony Canona?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 3. Data: 2011-08-22 17:44:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 18:03, Andrzej Libiszewski wrote:

    > A jest jakaś przyczyna, dla której nie można pobrać samego EOS utility ze
    > strony Canona?

    Główną przyczyną jest to, że Canon od lat nie udostępnia instalatorów, a
    jedynie aktualizacje, od którejś z niedawnych wersji trick z uworzeniem
    klucza w rejestrze i zainstalowaniem aktualizacji już niestety nie działa..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-08-22 18:12:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 18:44:49 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > klucza w rejestrze i zainstalowaniem aktualizacji już niestety nie działa..

    W razie czego służę płytą od 550D, jest tam i EOS Utility.

    PS może trial Lightrooma wystarczy? Obsługuje tethering.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-08-22 18:42:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 19:12, Andrzej Libiszewski wrote:

    > W razie czego służę płytą od 550D, jest tam i EOS Utility.
    >
    > PS może trial Lightrooma wystarczy? Obsługuje tethering.

    Eh, mam Ligtrooma i nie wiedziałem nawet, że ma tę funkcję. Dzięki za
    sugestię, ale chyba niestety nic z tego nie będzie. System nie instaluje
    poprawnie aparatu po ustawieniu Communication na PC Connection (działa
    dobrze w Print/PTP). Canon twierdzi, że nie wspiera Win 7 x64.

    Pozostaje mi zainstalować EOS Utility na laptopie (lightrooma nie
    pociągnie w sensownym tempie), jeśli do jutra torrent nie pójdzie,
    odezwę się z jakąś flaszką za podesłanie plików. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 6. Data: 2011-08-22 21:27:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 19:42:57 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > pociągnie w sensownym tempie), jeśli do jutra torrent nie pójdzie,
    > odezwę się z jakąś flaszką za podesłanie plików. :)

    http://db.tt/aDxkqSU - tak chyba będzie łatwiej, niż rzeźbienie z torrentem
    :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 7. Data: 2011-08-23 09:57:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 22:27, Andrzej Libiszewski wrote:

    > http://db.tt/aDxkqSU - tak chyba będzie łatwiej, niż rzeźbienie z torrentem
    > :)

    Piękne dzięki! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-08-23 10:57:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-08-23 11:57, kamil pisze:

    > Piękne dzięki! :)

    Ależ proszę bardzo, flaszkę możesz zwrotnie zuploadować na dropboxa, jak
    ci się uda ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118