  • 1. Data: 2011-08-25 06:44:12
    Temat: Matryca w 550D - hot/dead pixele po roku
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Witam!

    Aparat mam rok i 4 miesiące, przebieg 9000 fotek - ostatnio zauważyłem
    biały punkcik na zdjęciach. Zrobiłem fotki z zamkniętym deklem na
    długich czasach i... MASAKRA! Zobaczcie na to:
    http://img20.imageshack.us/img20/8821/matryca1c.jpg
    http://img33.imageshack.us/img33/9250/matryca2.jpg

    Są to 2 różne fotki, na pierwszej objechałem zielonym kolorem większość
    padniętych pikseli. Druga fotka jest prosto z aparatu, bez obróbki.

    Odpaliłem też czyszczenie matrycy z zamkniętym deklem, poprawy w/g mnie
    brak, oto fotka po tym zabiegu:
    http://img687.imageshack.us/img687/9930/img9005o.jpg

    Kwalifikuje się na reklamację?

  • 2. Data: 2011-08-25 09:08:18
    Temat: Re: Matryca w 550D - hot/dead pixele po roku
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 2:44 am, omega_fan <o...@n...org> wrote:
    > Witam!
    >
    > Aparat mam rok i 4 miesi ce, przebieg 9000 fotek - ostatnio zauwa y em
    > bia y punkcik na zdj ciach. Zrobi em fotki z zamkni tym deklem na
    > d ugich czasach i... MASAKRA! Zobaczcie na to:
    > http://img20.imageshack.us/img20/8821/matryca1c.jpg
    > http://img33.imageshack.us/img33/9250/matryca2.jpg
    >
    > S to 2 r ne fotki, na pierwszej objecha em zielonym kolorem wi kszo
    > padni tych pikseli. Druga fotka jest prosto z aparatu, bez obr bki.

    Zaznaczyles mniejszos a nie wiekszosc.
    Jest tam jeszcze nie zaznaczone, co najmniej 23 punkty, w roznych
    kolorach

    > Odpali em te czyszczenie matrycy z zamkni tym deklem, poprawy w/g mnie
    > brak, oto fotka po tym zabiegu:http://img687.imageshack.us/img687/9930/img9
    005o.jpg

    > Kwalifikuje si na reklamacj ?

    Po prostu 550D - co chcesz od amatorskiego sprzetru?
    Nie fotografuj dekielka, tylko rob "foty".
    Na odbitkach nikt tego nie zobaczy.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 3. Data: 2011-08-25 10:20:20
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > padniętych pikseli. Druga fotka jest prosto z aparatu, bez obróbki.
    >
    > Odpaliłem też czyszczenie matrycy z zamkniętym deklem, poprawy w/g mnie

    Przy ISO3200? Nie ma szans. Każda tania lustrzanka ma trochę nieładnych
    pikseli przy bardzo wysokim ISO. Do reklamacji to by się kwalifikowało,
    gdybyś miał jakieś złe piksele na ISO100-400 przy w miarę krótkich czasach.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze