  • 31. Data: 2011-08-25 11:53:47
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 7:05 am, Grzegorz Maj <g...@g...com> wrote:

    > Zamiast kupować 3 NEXy przedesignuj sobie stronkę, bo jest w klimacie
    > lat 90tych.

    Na razie to bede musial kupic drugi D3s albo poczekac na nastepce D700
    O czyms podobnym do nexow marzy mi sie od dawna, ale to chybajeszcze
    nie to co bym chcial miec.
    Na razie musze jeszcze targac wielkie i ciezkie aparaty, bo do moich
    celow, caly czas sa najlepsze.

    Zmiana stronki nie musialaby sie uskutecznic tym, ze musialbym
    zrezygnowac z zakupu sprzetu.
    O stronce juz pisalem, ze ma byc taka jak jest i ze jest to moja
    najstarasza website, zbudowana specjalnie dla klubu nocnego Studio
    Allzone.

    Klub mial swoja wlasna strone na ktora przez ponad 4 i pol roku
    musialem dawac po 100 zdjec z kazdej piatkowej i sobotniej imprezy,
    plus dodatkowe swieta.
    Ta moja stronka, sluzyla do zamieszczania wszystkich zdjec, w celach
    przegladu fotografii i zlozenia indywidualnych zamowien oraz dokonania
    platnosci.

    Po zlikwidowaniu klubu, dodalem do tej stronki drugi adres i w ten
    sposob zostala ta stronka wyczajona przez jednego z moich grupowych
    fanow.
    Obecnie mam w sumie 6 stron internetowych i kazda z nich ma inne
    zastosowanie w prowadzeniu mojego zawodu.

    Bardzo mnie cieszy, ze tak wiele osob na tej grupie, dba o
    poinformowanie mnie co do tej stronki, ale jest to calkowicie
    zbyteczne.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 32. Data: 2011-08-25 12:06:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/08/2011 11:01, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Wprost nie wyobrazalne, jak ludzie mogli fotografowac kiedys bez
    > autofokusa, na pojedynczych kliszach lub blonach cietych i jeszcze na
    > dodatek, robic lepsze fotografie od dzisiejszych malpek trzymajacych w
    > reku cyfrowe aparaty i trzaskajacych czasem tysiace zdjec dziennie.

    Akurat mam Practicę, na kliszę, bez autofocusa, której używam dość
    często, więc pudło.

    "Kiedyś" ludzie mogli też jeździć Fiatem 126p z dwójką dzieci i psem na
    wakacje do Chorwacji. Dzisiaj można zrobić to wygodniej i niby dlaczego
    miałby się do tej ciasnoty cofać? W imię udowodnienia sobie, że się da?

    > Wyglada na to, ze w tamtych czasach nie bylo cie stac na dobry aparat
    > i z pewnoscia do dzis nie stac na na dobry aparat?
    > Ale wazne, ze sie naogladales, bo tylko ty masz oczy i mozliwosc
    > ogladania a taki Henry(k), to z pewnoscia maly pikus przy tobie.

    Mam starego 5D MK1 i naprawdę nie widzę jednego punktu, w którym NEXy są
    lepsze.

    Ciebie stać na kupę sprzętu i trzaskasz kiczowate fotki do kotleta, to
    ma być niby argument?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 33. Data: 2011-08-25 12:07:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/08/2011 12:05, Grzegorz Maj wrote:

    > Zamiast kupować 3 NEXy przedesignuj sobie stronkę, bo jest w klimacie
    > lat 90tych.

    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 34. Data: 2011-08-25 12:12:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 8:06 am, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > lepsze.
    >
    > Ciebie stać na kupę sprzętu i trzaskasz kiczowate fotki do kotleta, to

    Potrafisz przeczytac i zrozumiec tekst, w ktorym pisalem o nexach, w
    stosunku do wlasnie canona 5d?

  • 35. Data: 2011-08-25 12:13:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/08/2011 11:04, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Tak, tak, a w ameryce, to murzynow bija.

    Używasz idiotycznych argumentów o strachu przed nowościami, chociaż nie
    masz pojęcia kim jestem, co robię i ile mam gadżetów w szufladzie.

    Czego się spodziewasz, zachwytu? Głupiś i tyle, zamiast tyle filozofować
    zajmij się zdjęciami, bo jak na tyle lat w branży to naprawdę kiepsko to
    wygląda i autorytetem w sprawach foto jesteś u mnie raczej żadnym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 36. Data: 2011-08-25 12:17:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-25 11:17, kamil pisze:
    > Jak tak dalej pójdzie, za kolejnych 15 będzie pewnie lepiej, to ma być
    > "wkrótce"?

    Myślę, że to ''wkrótce'' nastąpi już w chwili, gdy dowiozą Ci do marketu
    EP3 albo któregoś z nowych panasoników :)

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 37. Data: 2011-08-25 12:27:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 8:13 am, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > zajmij się zdjęciami, bo jak na tyle lat w branży to naprawdę kiepsko to
    > wygląda i autorytetem w sprawach foto jesteś u mnie raczej żadnym.

    Jesli sie spodziewales mojego zachwytu na twoj zachwyt, tos glupi i
    tyle.
    Do zajmowania sie zdjeciami, nie musisz mnie namawiac, bo to moja
    praca zawodowa.
    Z tej pracy utrzymuje sie cale swoje zycie zawodowe od 38 lat.
    Zmartwiles mnie tylko, ze nie jestem twoim autorytetem, bo ja tutaj
    produkuje sie specjalnie dla ciebie.

    "Polacy to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski

  • 38. Data: 2011-08-25 12:56:41
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >produkuje sie specjalnie dla ciebie.

    >"Polacy to kurwy, tylko narod wspanialy". J Pilsudski
    >Ziggy Photo - American Professional Photographer

    coś plączesz się w zeznaniach - ostatnio było 40 lat... kariery fotografa
    profesionalnego...
    pozdr.
    gr

  • 39. Data: 2011-08-25 13:05:35
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Oczywiscie jest tu duzo wiecej i wiekszych durniow od janka, ale te
    >lajzy ukrywaja sie pod nickami a lajza piszaca anonimowo, to smiec nad
    >smieci i do janka daleko jest kazdemu, takiemu smieciowi.

    Czy podpis na grupie nickiem jasio jest podpisem bardziej anonimowym niz
    podpis Jan Kowalski? Jak wpisze zamiast Pan Peresada
    Jan Nowak to automatycznie stane sie nie anonimowy?
    A jak zweryfikujesz, ze napisalem prawde? Jak dla mnie jasio i Jan Kowalski
    na grupie to to samo.
    BTW nawet ustawa nie uwaza imienia i nazwiska za dane osobowe.

  • 40. Data: 2011-08-25 13:41:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 9:05 am, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > na grupie to to samo.
    > BTW  nawet ustawa nie uwaza imienia i nazwiska za dane osobowe.

    Nawet mozesz miec nicka z imieniem i nazwiskiem oraz z adresem i
    numerem telefonu, ktory to nick bedzie anonimowy.
    Co do jaknka muzykanta, nie ma watpliwoesci, kto to jest.
    Nie ma tez watpliwoesci co do mnie, bo juz od kilkunastu lat podawalem
    swoje namiary i z kilkoma osobami rozmawialem telefonicznie.
    Nie ma tez problemu, zeby zapytac o mnie chocby Czrka lubianego na tej
    grupie, prawie tak samo jak ja.
    kazdemu kto zechce zawsze podaje swoje namiary i moge podac zrodla
    rekomendacji.
    W ostatnich miesiacach, Radomskie Towarzystwo Fotograficzne,
    obchodzilo 50cio lecie powstania.
    Z tej okazji zostal wydany album fotograficzny w ktorym jest w zmianka
    o mnie jako o perfekcjoniscie fotograficznym.
    Zrodel potwierdzenia mojej tozsamosci podawalem do tej pory juz wiele.
    Nikt nigdy nie podal wiecej informacji o sobie niz ja to zrobilem.
    Takie osoby jak ja, janko muzykant, czarek, i wielu innych, ktorzy
    podaja chocby adresy do swoich stron internetowych i kontakt, nie sa
    anonimowe.
    Sa natomiast tutaj i takie mandy, ktore zmieniaja nicka, po to zeby
    byc anonimowym i poublizac robiac z siebie kretynow.
    Jednym z takich wlasnie jest niejaki podpisujacy sie nickiem GR a
    potem dodal jeszcze do tego kilka cyfr.
    On wczesniej pisal pod innym nickiem i bylby rozpoznawalny, wiec
    zmienil nicka tylko i wylacznie w celu checi zdobycia paru rzeczy
    ktore oglaszalem, ze oddam free.
    Latwo jest to sprawdzic, co pisal w pierwszych postach pod tymi
    nickami.
    Sa jednak i tacy, ktorzy zmieniaja nicki tylko i wylacznie po to zeby
    tutaj poublizac.
    Sa tez i tacy, ktorzy od poczatku chca byc anonimowi i jako anonimowi
    czuja sie "bohaterami" i mysla, ze jak poublizaja chociazby mnie, to
    beda cenieni przec tych, ktorzy mnie nie specjalnie lubia.
    Przeciez, kazdy w miare rozgarniety czlowiek, potrafi to dostrzec.

    Dam ci najprostrzy przyklad, zebys sprawdzil, czy ty nie jestes tu
    anonimowy.
    Po prostu podaj jakies zrodlo do zweryfikowania twojej osoby.
    Ja nie nie musze sie ukrywac i nie mam co ukrywac.
    Po prostu jak sie jest uczciwym, to nie trzeba sie bac.
    Prawda ponad wszystko.

    Anonimowym dla grupy jest nawet taki ktos, kogo moze znac kilka osob,
    ale sam nie chce sie ujawniac i ci, ktorzy takiego osobnika znaja tez
    tego nie robia.

    Staralem sie wyjasnic jak "krowie na granicy".
    Normalnie logicznie myslacy czlowiek, o takie rzeczy nie pyta, bo to
    jasne.
    Jesli jednak czegos jeszcze nie wiesz, to smialo pytaj.