  • 21. Data: 2011-08-25 07:03:53
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: mt <t...@i...pl>

    dominik pisze:

    > Z całej dzisiejszej plejady fajne są trzy rzeczy:
    > + ten adapter SLT - czyli pełna kompatybilność A do E

    No proszę jak to szybko się zdanie zmienia. Jeszcze niedawno jechałeś po
    Olku i Panasie, że bez sensu jest ich adapter do szkieł 4/3 i że ogólnie
    bez sensu jest idea stosowania takowego rozwiązania, ale jak Sony
    wypuściło coś takiego to już jest cacy i na plus? :) (pomijam już fakt,
    że ten Sonowy to gabarytowo faktycznie jest bez sensu do małego evila,
    gdyż po podpięciu jego robi nam się z zestawu jakieś kuriozum). Dla
    przypomnienia, ten post i dalsza część dyskusji :)
    http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/d9ebdcb780c132d0?hl=pl

    --
    marcin

  • 22. Data: 2011-08-25 07:21:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 00:48:16 +0100, kamil napisał(a):

    > A ty znów swoje? Miałem przez godzinę jakiegoś olympusa w łapach. Ostrzy
    > powoli, wizjera nie ma, jakoś nie pędzę zamieniać moją lustrzankę.

    Znasz takie określenie jak postęp technologiczny? I nie jest tak że "hop" i
    już masz lepsze - idzie powoli. Po części ze względu na opór - amatorów i
    zawodowców. Tych drugich łatwo zrozumieć bo do pracy potrzebują rozwiązań
    sprawdzonych, więc są ostrożniejsi z nowinkami żeby nie wtopić na zleceniu.
    Ale skąd takie uprzedzenia u amatorów?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2011-08-25 08:44:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 3:03 am, mt <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    > gdyż po podpięciu jego robi nam się z zestawu jakieś kuriozum). Dla
    > przypomnienia, ten post i dalsza część dyskusji

    Jak inni miec adapter a kali nie, to sie po adapterze "jedzie" - jak
    kali juz miec adapter, to adapter jest cacy, mimo ze chujowszy od
    tamtych krytykowanych.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 24. Data: 2011-08-25 08:46:36
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 3:21 am, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 25 Aug 2011 00:48:16 +0100, kamil napisa (a):

    > Znasz takie okre lenie jak post p technologiczny? I nie jest tak e "hop" i
    > ju masz lepsze - idzie powoli. Po cz ci ze wzgl du na op r - amator w i
    > zawodowc w. Tych drugich atwo zrozumie bo do pracy potrzebuj rozwi za
    > sprawdzonych, wi c s ostro niejsi z nowinkami eby nie wtopi na zleceniu.
    > Ale sk d takie uprzedzenia u amator w?

    Strach przed nowosciami i twardoglowie.

  • 25. Data: 2011-08-25 09:17:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/08/2011 08:21, Henry(k) wrote:

> [...]
    > sprawdzonych, więc są ostrożniejsi z nowinkami żeby nie wtopić na zleceniu.

    Znam określenie "postęp technologiczny", zgodnie z którym pierwsze
    cyfrowe kompakty z 15-lat temu ostrzyły wolno i problematycznie w słabym
    świetle i dzisiejsze NEXy robią dokładnie tak samo.

    Jak tak dalej pójdzie, za kolejnych 15 będzie pewnie lepiej, to ma być
    "wkrótce"?

    Moją pierwszą cyfrówką był jakiś AGFA na 40MB dyski w latach 90-tych
    (google twierdzi że to CL30), więc "trochę" już się aparatów naoglądałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-08-25 09:17:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/08/2011 09:46, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Strach przed nowosciami i twardoglowie.

    Tak, tak, każdy kto nie lubi kaszanki, to po prostu kulinarny ignorant.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 27. Data: 2011-08-25 10:01:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 5:17 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Znam okre lenie "post p technologiczny", zgodnie z kt rym pierwsze
    > cyfrowe kompakty z 15-lat temu ostrzy y wolno i problematycznie w s abym
    > wietle i dzisiejsze NEXy robi dok adnie tak samo.
    >
    > Jak tak dalej p jdzie, za kolejnych 15 b dzie pewnie lepiej, to ma by
    > "wkr tce"?

    Wprost nie wyobrazalne, jak ludzie mogli fotografowac kiedys bez
    autofokusa, na pojedynczych kliszach lub blonach cietych i jeszcze na
    dodatek, robic lepsze fotografie od dzisiejszych malpek trzymajacych w
    reku cyfrowe aparaty i trzaskajacych czasem tysiace zdjec dziennie.

    > Moj pierwsz cyfr wk by jaki AGFA na 40MB dyski w latach 90-tych
    > (google twierdzi e to CL30), wi c "troch " ju si aparat w naogl da em.

    Wyglada na to, ze w tamtych czasach nie bylo cie stac na dobry aparat
    i z pewnoscia do dzis nie stac na na dobry aparat?
    Ale wazne, ze sie naogladales, bo tylko ty masz oczy i mozliwosc
    ogladania a taki Henry(k), to z pewnoscia maly pikus przy tobie.

  • 28. Data: 2011-08-25 10:04:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    > Tak, tak, ka dy kto nie lubi kaszanki, to po prostu kulinarny ignorant.

    Tak, tak, a w ameryce, to murzynow bija.

  • 29. Data: 2011-08-25 11:05:00
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 25 Sie, 00:12, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > 3 takie korpusy i 3 staloogniskowe obiektywy powinny zalatwic sprawe
    > jak dla moich kotleciarskich potrzeb.

    Zamiast kupować 3 NEXy przedesignuj sobie stronkę, bo jest w klimacie
    lat 90tych.

  • 30. Data: 2011-08-25 11:37:13
    Od: Oskar <b...@b...com>

    In <4...@d...net.pl> dominik wrote:
    > Te od leiki nie mają wielkich problemów z tym by pokryć.

    Niestety nie maja tez problemow by peknac od czasu do czasu.
    http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/leica-m9-f
    orum/133186-cracked-
    sensor-serial-numbers-only.html