-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Date: Tue, 1 Apr 2014 09:43:47 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 65
Message-ID: <lhe1oj$5aj$9@node1.news.atman.pl>
References: <lhdst7$5aj$2@node1.news.atman.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<lhdvam$5aj$3@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lhe0jj$5aj$6@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1396345427 5459 83.144.87.54 (1 Apr 2014 09:43:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2014 09:43:47 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528903
[ ukryj nagłówki ]On 2014-04-01, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
>>> Art. 3 PoRD znasz? To, że ktoś zachowuje się jak burak nie upoważnia
>>> drugiego buraka do stwarzania DODATKOWEGO zagrożenia. To nie jest
>>> sprawa między dwoma burakami - tam jedzie ileś tysięcy samochodów.
>> To jest bezdyskusyjne, ale niebezpieczna sytuacje zainicjowal gosc
>> w beemce.
>
> Bez przesady - grzecznie włączył kierunkowskaz na co gość na lewym
> skasował odstęp. Eskalacja nastąpiła w momencie skasowania odstępu -
> włączenie kierunkowskazu niczego nie inicjowało.
>
Moze i tak, widocznie u goscia zadzialalo "nie dam sie sfrajerzyc
dresowi w beemwu" ;-)
>>>
>>> Jak mu się śpieszy, to niech jedzie w cholerę. Mi też się zdarzało
>>> bardzo śpieszyć. Kilka razy przez to, że brakło kilku minut zamiast
>>> załatwić sprawę urządzałem sobie wycieczkę na kilkaset kilometrów.
>>> Uprzedzając: nie, nie dało się wyjechać wcześniej - doba nie jest z
>>> gumy.
>> No ale spotykasz takich na trasie 10, im sie spieszy, beda szybciej
>> a reszta bedzie pozniej. Mi jak sie spieszy to przyciskam ale tylko tam
>> gdzie moge i nie przeszkadzam innym.
>
> Ale jaki jest sens zamykania dostępu? Ile czasu stracisz przez takich
> 10 nawet (a to nie jest prawda) - 20 sekund? On chce jechać szybko -
> nie będzie Ci utrudniał jazdy. Zastanów się ile czasu tracisz przez
> tworzenie się konwojów na lewym pasie przy prawym pustym...
>
Tu juz chodzi o zasade i szanowanie czasu innych. W sklepie tez stajesz
przed kolejka bo Ci sie spieszy i chcesz przeciez kupic tylko fajki i juz
spadasz, przeciez nie masz calego wozka zakupow wiec o co chodzi tym
ludziom z tylu, ile oni straca? 20 sekund?
>>
>> W zimie jak jezdzilem do pracy samochodem regularnie wlasnie spotykalem
>> takich cwokow co to jechali buspasem a pozniej szli na wydre bo buspas
>> sie skonczyl albo zobaczyli radiowoz. Ze, mam stary samochod to mi na
>> lakierze srednio zalezalo i dla zasady nie odpuszczalem to potrafili
>> sie jeszcze odgrazac.
>
> Ale jaki buspas? Nie porównuj jazdy w mieście z prędkościami grożącymi
> ledwie stłuczką do jazdy autostradą, gdzie jakiekolwiek gwałtowne
> wytracenie prędkości grozi karambolem i ofiarami śmiertelnymi.
> Szczególnie, gdy jedzie konwój z minimalnymi odstępami bez sensu.
>
Nie porownuje, bo tutaj ryzyko niezlego wypadku nieporownywalnie wieksze,
chodzi mi o nowa mode jazdy na wydre.
>>>
>>> Przez konwoje na lewym pasie autostrady jadące +5 w stosunku do
>>> prawego pasa marnuje się mnóstwo czasu. A prawy pas pusty poza
>>> ciężarówką z przodu.
>> To sie zgadza, ale to chyba nie jest usprawiedliwienie do tego typu
>> zachowan, ktore spowalniaja te konwoje jeszcze bardziej? A poza tym
>> to TIRy na tory!
>
> Co spowalnia? To, że jeden samochód znajdzie się trochę bardziej z
> przodu? Przyśpieszyłoby jeszcze bardziej, gdyby wszyscy się sprawnie
> na pasach tasowali i stosowali stale zasadę zamka. A nie gaz i
> hamulec, bo trzeba komuś drogę zamknąć.
>
Spowalnia bo ten wyprzedzony musi zwolnic zeby zwiekszyc odstep do
tego co sie wcisnal, automatycznie musi to zrobic kazdy za nim.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.14 11:47 tá´Ź
- 01.04.14 11:48 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 11:49 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 11:50 Czesław Wiśniak
- 01.04.14 11:52 megrimsES
- 01.04.14 11:54 AZ
- 01.04.14 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 11:55 Kol54
- 01.04.14 11:57 AZ
- 01.04.14 12:05 AZ
- 01.04.14 12:05 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 12:06 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 12:10 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.14 12:10 AZ
- 01.04.14 12:13 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO