  • Data: 2014-04-01 11:52:53
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: megrimsES <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-01 11:37, AZ pisze:

    > Na szczescie ludzie na autostradach jezdza w grupach i sie tak
    > razem wszyscy mecza i denerwuja, pozniej mozna przycisnac az
    > do spotkania kolejnej grupy ;-)

    > Wyprzedzaj i heble do dechy ;-)

    Znajomy kiedyś na trasie Łódź/Częstochowa zrobił tak:
    Ktoś jechał lewym pasem 70 na godzinę i ani drgnął. Wszyscy,
    łącznie z ciężarówkami jechali prawym pasem szybciej od tego
    auta. No to się znajomy zdenerwował i zmienił pas na lewy
    i po heblach. I w to biedne stare auto jakiś inny biedak
    wjechał. Chyba nikomu się nic nie stało, ponieważ prokuratura go
    nie ścigała.

    Ale myślę, że ta historia to dobry pomysł, aby nikomu
    nie zajeżdżać drogi i nie hamować.

    Ale bardzo podoba mi się Twój sposób rozumowania :D