  • Data: 2014-04-01 11:43:47
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-01, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Bez przesady - grzecznie włączył kierunkowskaz na co gość na lewym
    > skasował odstęp. Eskalacja nastąpiła w momencie skasowania odstępu -
    > włączenie kierunkowskazu niczego nie inicjowało.

    Moze i tak, widocznie u goscia zadzialalo "nie dam sie sfrajerzyc
    dresowi w beemwu" ;-)

    > Ale jaki jest sens zamykania dostępu? Ile czasu stracisz przez takich
    > 10 nawet (a to nie jest prawda) - 20 sekund? On chce jechać szybko -
    > nie będzie Ci utrudniał jazdy. Zastanów się ile czasu tracisz przez
    > tworzenie się konwojów na lewym pasie przy prawym pustym...

    Tu juz chodzi o zasade i szanowanie czasu innych. W sklepie tez stajesz
    przed kolejka bo Ci sie spieszy i chcesz przeciez kupic tylko fajki i juz
    spadasz, przeciez nie masz calego wozka zakupow wiec o co chodzi tym
    ludziom z tylu, ile oni straca? 20 sekund?

    > Ale jaki buspas? Nie porównuj jazdy w mieście z prędkościami grożącymi
    > ledwie stłuczką do jazdy autostradą, gdzie jakiekolwiek gwałtowne
    > wytracenie prędkości grozi karambolem i ofiarami śmiertelnymi.
    > Szczególnie, gdy jedzie konwój z minimalnymi odstępami bez sensu.

    Nie porownuje, bo tutaj ryzyko niezlego wypadku nieporownywalnie wieksze,
    chodzi mi o nowa mode jazdy na wydre.

    > Co spowalnia? To, że jeden samochód znajdzie się trochę bardziej z
    > przodu? Przyśpieszyłoby jeszcze bardziej, gdyby wszyscy się sprawnie
    > na pasach tasowali i stosowali stale zasadę zamka. A nie gaz i
    > hamulec, bo trzeba komuś drogę zamknąć.

    Spowalnia bo ten wyprzedzony musi zwolnic zeby zwiekszyc odstep do
    tego co sie wcisnal, automatycznie musi to zrobic kazdy za nim.

    --
    Artur
    ZZR 1200