  • Data: 2014-04-01 12:10:16
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AZ,

    > No nie bylo to madre, ale przypieranie go do barierki bylo jeszcze
    > glupsze i bardziej niebezpieczne niz skasowanie odstepu.
    > A skad wiesz, ze gosciowi w Fordzie sie nie spieszy? Tylko dlatego, ze
    > nie robi takich sytuacji jak ten drugi? Moze wlasnie mu sie spieszylo
    > i sie wkoncu wkurzyl jak mu ktorys z kolei taki sam manewr odstawil?

    Któryś z kolei? Ilu Ci się takich trafia na autostradzie? Bo mi jeden
    na kilka przejazdów.

    > To na autostradzie juz podstawowe zasady kultury nie obowiazuja?

    Ale to nie sklep.

    > To byla jazda na zamek?

    A jak nie jak tak? Dojechał dokąd się dało wolnym pasem i przy
    przeszkodzie chciał się wpiąć na drugi pas.

    > No wlasnie, wiec wjezdzajac w luke ten co wjechal musi zrobic 50 metrow
    > odstepu i ten przed ktorego wjechal tez.

    +50 metrów to DWIE SEKUNDY przy tej prędkości. A gdyby nie tworzenie
    sztucznych konwojów na lewym pasie, to w ogóle by nie było o czym
    dyskutować.

    --
    Best regards,
    RoMan