  • Data: 2009-10-11 16:18:10
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > Zależy jakie masz biurko, ja naprawde nie mam miejsca na odsuniecie

    Nie takie wielkie. Specjalnie teraz zmierzyłem: szerokość
    tej części, na której pracuję z komputerem to 100 cm,
    głębokość -- 65 cm. Całe biurko jest szersze, ale tam
    mam różne śmieci nie związane z komputerem.

    Monitor LCD mam na "nodze" dzięki której mogę częściowo
    *pod* ekran wsunąć klawiaturę:

    http://monitory-lcd.magazyn.pl/pic_monitory/b/samsun
    g-203b.jpg

    Masz tak znacząco mniejsze biurko od mojego?

    > możesz napisać o klawiaturach bezprzewodowych, tylko lapka mam też po to
    > aby raz na miesiąc lub dwa uruchomić jakąś prezentację w innym miejscu.

    Ok. Ja też mam komputer przenośny, ale właśnie jako maszynę
    *stricte* przenośną, a nie wykorzystywaną "przy okazji" do
    pracy stacjonarnej, do której się nie nadaje.

    > Tylko po co mam podnosić, odsuwać i opierać - przecież napisałem, że
    > długo nie pracuje na nim? Zgadzam się, że przy dłuższej pracy można
    > odczuwać niewygody laptopowej klawiatury.

    Czyli zgadzasz się, że jest to rozwiązanie akceptowalne
    tylko pod warunkiem krótkiej pracy. Jak oceniasz swoją
    długość dziennej stacjonarnej pracy z komputerem? Godzi-
    na? Dwie? Cztery?

    PS. Zgodnie ze wszystkimi normami górna krawędź ekranu
    powinna być na wysokości wzroku. Czyli -- nie wolno
    się patrzeć w dół, na zaczynający się zaraz nad sto-
    łem ekran.

    > Poza tym zupełnie nierozumiem dlaczego chcesz mnie przekonać, że
    > dokonałem złego wyboru skoro tego nie żałuje i nie mam kompletnie
    > żadnych zastrzeżeń do pracy na laptopie, a jedyna wątpliwość jaką miałem
    > była związana z akumulatorem.

    Ja nie chcę Ciebie przekonać tylko chcę zapobiec temu, żeby
    na podstawie Twoich doświadczeń - dotyczących najwyraźniej
    krótkiej, doraźnej pracy z komputerem - ktoś wysnuł wniosek,
    że można kupować komputer przenośny i wykorzystywać go jak
    stacjonarny.

    Co nie zmienia faktu, że według mnie powinieneś mieć jakiś
    fajny zestaw stacjonarny i ewentualnie dodatkowo komputer
    przenośny do pracy terenowej :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |