  • Data: 2009-10-12 16:36:53
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości ...

    > Masz tak znacząco mniejsze biurko od mojego?

    Mam bardzo podobne, ale chyba wiecej rożnych śmieci na nim, wiec odsuniecie
    klawiatury na bok jest tak samo trudne jak uporządkowanie biurka ;).

    > Ok. Ja też mam komputer przenośny, ale właśnie jako maszynę
    > *stricte* przenośną, a nie wykorzystywaną "przy okazji" do
    > pracy stacjonarnej, do której się nie nadaje.

    Całkowicie to rozumiem, ale do mojej pracy stacjonarna maszyna nie jest
    konieczna.

    > Czyli zgadzasz się, że jest to rozwiązanie akceptowalne
    > tylko pod warunkiem krótkiej pracy. Jak oceniasz swoją
    > długość dziennej stacjonarnej pracy z komputerem? Godzi-
    > na? Dwie? Cztery?

    Z reguły to ok. 1 godziny dziennie a czasem mniej i na dodatek wiecej
    klikania myszką niż stukania w klawiaturę ;)

    > PS. Zgodnie ze wszystkimi normami górna krawędź ekranu
    > powinna być na wysokości wzroku. Czyli -- nie wolno
    > się patrzeć w dół, na zaczynający się zaraz nad sto-
    > łem ekran.

    Jeśli masz górną krawędź ekranu na wysokości oczu to wówczas z reguły
    patrzysz się na wprost albo w dół ;)

    > Ja nie chcę Ciebie przekonać tylko chcę zapobiec temu, żeby
    > na podstawie Twoich doświadczeń - dotyczących najwyraźniej
    > krótkiej, doraźnej pracy z komputerem - ktoś wysnuł wniosek,
    > że można kupować komputer przenośny i wykorzystywać go jak
    > stacjonarny.

    Oczywiście gdybym miał na nim robić to samo co robię w domu na stacjonarnym,
    to w życiu bym się nie zdecydował tylko na laptopa. Natomiast zawsze trzeba
    brać pod uwagę specyfikę zastosowań i potrzeby. Jeśli ktoś spędza przy
    kompie kilka godzin dziennie, robi na nim jakieś skomplikowane czynności czy
    też gra to też bym odradził. Ja z reguły pisze jakiś prosty tekst w wordzie,
    coś drukuje, poprawie jakieś prezentacje powerpointa czy też poczytam jakieś
    stronki z internetu, a raz na jakiś dłuższy czas zabieram go na "wycieczkę"
    ;) - do tych zastosowań całkowicie wystarcza.

    > Co nie zmienia faktu, że według mnie powinieneś mieć jakiś
    > fajny zestaw stacjonarny i ewentualnie dodatkowo komputer
    > przenośny do pracy terenowej :)

    Fajnie, że tak piszesz ale dalej nie odczuwam potrzeby posiadania w pracy
    stacjonarnego komputera ;)

    pozdrawiam
    T.