  • Data: 2009-10-12 16:39:54
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół zapodal(a):

    > Jeden w biurze, drugi w domu, a notebook w pozostałych przy-
    > padkach, gdy trzeba awaryjnie pracować w terenie. Jeżeli oczy-
    > wiście ktoś potrzebuje mobilnej pracy.

    a kto zapłaci za licencje oprogramowania trzykrotnie, zamiast raz?
    U mnie patrząc orientacyjnie licencje kosztują więcej niż sam komputer.
    Pomijając fakt, że to rozwiązanie jest uciążliwe i niewygodne.

    > trzeci komputer, a nie próbować używać jednego do wszystkie-
    > go.

    właśnie że jeden porządny notebook nada się do wszystkiego. Wszystko
    w jednym miejscu, skonfigurowane i ustawione.

    > Jak myślisz, dlaczego mam jedną stacjonarkę w domu, jedną
    > w pokoju w pracy, a notebooka ruszam tylko jak idę/jadę na
    > wykład w jakiejś sali, w której nie ma komputera podłączo-
    > nego na stałe do rzutnika? (*)

    bo lubisz sobie komplikować. Nie widzę innego uzasadnienia poza "bo tak".

    > (*) Najlepsza jest sytuacja, gdy w sali jest komputer z
    > rzutnikiem podłączone na stałe. Wystarczy przynieść
    > wykład na pen-drive i *nic* nie trzeba ze sobą nosić
    > już.

    tylko jeśli "wykład" polega na "pokazywaniu pdf-a". Ja chyba częściej pokazuję
    coś na żywo, np działanie aplikacji itp.

    --
    pozdrawiam, Zbylut