  • Data: 2017-01-16 16:50:56
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Bezdomni?

    Nie, wystarczy, ze z parkingu/garazu nie ma zasiegu do mieszkania.

    >Dla mnie w ogóle taki mobilny internet niekoniecznie. Jak kiedyś
    >próbowałem używać, to wyszło, że częściej podłączam diwajsa do
    >ładowarki, niż korzystam z sieci.

    Owszem, ale czy to w czym przeszkadza ?
    Chyba, ze o kontrast chodzi - mobilny ale na kabelku :-)

    Poza tym ... przeciez wlasnie o takiej zalecie hotspota w samochodzie
    pisze :-)

    >Na ogół jak jadę samochodem, to w ogóle nie chcę z nikim gadać przez
    >telefon. Niech nie będzie taki narwany -- dojadę, zadzwonię,
    >pogadamy.

    ale juz radio by sie przydalo :-)

    >Nie mam skłonności do płacenia podwójnie.

    Obniza ceny - zmienisz zdanie :-)

    J.