    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Date: Mon, 16 Jan 2017 14:04:45 +0100

    Am 16.01.2017 um 13:57 schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Ale to roaming LTE, a nie Hotspot WiFi. Czy operator sieci mobilnej
    > w ogóle może mieć wpływ na urządzenie, w którym pracuje modem? Ja
    > chyba w ogóle nie rozumiem idei "samochód z łączem LTE i hotspotem
    > WiFi". LTE za darmo nie jest, ludzie to mają w swoich telefonach,
    > które zawsze noszą przy sobie. Gdyby samochód z tego korzystał przez
    > WiFi w celu "grania radiem", to nawet może mieć sens. Ale w drugą
    > stronę? Osobny abonament do samochodu?

    To jest coś w rodzaju SMS w telefonach, znaczy odpad produkcyjny ;-).
    Samochód i tak ma łącze internetowe przez GSM/LTE, więc można dać też
    klientowi. Najpierw na rok, by przywykł, a potem ma za to płacić. Nie
    wiem, czy wykupię przedłużenie. Gdyby choć nawigację uaktualniał "on the
    fly" to tak, ale jak nie, to nie.

    Waldek