  • Data: 2011-09-15 10:09:07
    Temat: Re: Nokia ovi mapy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" napisał w wiadomości
    W dniu Śr 14 09 2011 17:28, J.F. pisze:

    >Jaki znowu komunikat?

    Skoro ci powiedzial po co chce sie laczyc, to jakims komunikatem to
    zrobil :-P

    >Tak dobrze to tylko w iP.

    Juz wiele osob na to narzekalo.
    I nie trzeba wcale "smart"fona.

    >Albo za wszelką cenę starasz się zniknąć fakt że GUI symbianów jest
    >bardzo podobne.

    Dlatego mnie wlasnie troche dziwi ze ja musze blokowac wielokrotnie, a
    ty ponoc raz :-)

    >Nie wymaga.

    Ale wtedy nawigacja jest bezuzyteczna, bo nabija wysokie rachunki,
    albo wymaga stalego popychania :-P

    >A nie ma? Ciekawostka, a tyle symbianów miałem z mapami offline. Ile
    >to się człowiek może z newsów dowiedzieć.

    No niby ma. Ale jakos stale chce sie laczyc nie wiadomo po co :-)

    J.