  • 1. Data: 2011-09-12 15:31:33
    Temat: Nokia ovi mapy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktos wie jak w nokii/mapach wylaczyc chec laczenia z internetem ?

    Miala byc, k*, nawigacja takze offline, a tymczasem palec dretwieje
    od odrzucania.

    P.S. Odpalilem teraz pod dachem, w zasiegu wifi ... no i pokazuje
    swoja lokalizacje. Na tyle niedokladnie ze chyba jednak nie z GPS.
    No i nie wiem - wprost z "triangulacji" BTS, czy sie jakos wspomaga
    internetem ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2011-09-12 17:32:42
    Temat: Re: Nokia ovi mapy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-09-12 17:31, J.F. pisze:

    > Ktos wie jak w nokii/mapach wylaczyc chec laczenia z internetem ?
    >
    > Miala byc, k*, nawigacja takze offline, a tymczasem palec dretwieje od
    > odrzucania.

    Mapy offline załadowane przez Ovi Suite?

    Ponadto (na przykładzie E52): panel sterowania -> ustawienia -> ogólne
    -> pozycjonowanie

  • 3. Data: 2011-09-12 19:36:19
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2011-09-12 17:31, J.F. pisze:

    > Ktos wie jak w nokii/mapach wylaczyc chec laczenia z internetem ?
    >
    > Miala byc, k*, nawigacja takze offline, a tymczasem palec dretwieje od
    > odrzucania.

    Po pierwsze Ovi Mapy -> ustawienia -> internet-> offline

    Po drugie Dane GPS - opcje -> Ust. Pozycjonowania -> metody poz ->
    odznaczamy wspomaganie gps, w wersji radykalnej zostawiamy tylko
    zintegrowany gps.

> [...]
    > lokalizacje. Na tyle niedokladnie ze chyba jednak nie z GPS.
    > No i nie wiem - wprost z "triangulacji" BTS, czy sie jakos wspomaga
    Właśnie tak to wygląda - po wyłączeniu trybu on-line sam odbiornik gps
    jest mniej dokładny, zwłaszcza wewnątrz budynków.

    Swoją drogą, pakiety internetowe są już na tyle tanie, że IMHO lepiej
    zainwestować kilka złotych i nie czekać 5 minut na złapanie fixa klnąc
    pod nosem - a przy okazji korzystać z innych funkcji telefonu...

    pozdr
    Ł.

  • 4. Data: 2011-09-13 01:46:00
    Od: v...@p...onet.pl

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:36:19 +0200, lukket napisał(a):

    > Swoją drogą, pakiety internetowe są już na tyle tanie, że IMHO lepiej
    > zainwestować kilka złotych

    W Peru również? A to nie wiedziałem.

  • 5. Data: 2011-09-13 10:03:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lukket" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze Ovi Mapy -> ustawienia -> internet-> offline

    To oczywiscie jest, ale najwyrazniej za malo.
    Inne ustawienia chyba ustawione tak zeby tez nie pobieralo .. a
    nadal chce laczyc.

    > Po drugie Dane GPS - opcje -> Ust. Pozycjonowania -> metody
    > poz -> odznaczamy wspomaganie gps,

    Mozliwe ze to bylo to, tylko ze w C6 to w Aplikacjach jest
    programik "Lokalizacja" i tam sie takie rzeczy ustawia ...
    najwyrazniej takze dla innych programow.

> [...]
    > lepiej zainwestować kilka złotych i nie czekać 5 minut na
    > złapanie fixa klnąc pod nosem - a przy okazji korzystać z innych

    A potem wyjezdzasz za granice, albo nawet sie tylko do niej
    zblizasz i optyka jest inna.

    A niedawny numer - spytal grzecznie czy zainstalowac nowa
    aktualizacje.
    Ale czemu k*, nie ostrzegl ze wszystkie mapy trzeba bedzie sciagac
    na nowo ?
    To juz lepiej wylaczyc i niech zadne "ulatwiajace funkcje" w
    telefonie same nie dzialaja.

    J.

  • 6. Data: 2011-09-13 13:36:36
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 13 09 2011 12:03, J.F. pisze:

    > To oczywiscie jest, ale najwyrazniej za malo.
    > Inne ustawienia chyba ustawione tak zeby tez nie pobieralo .. a nadal
    > chce laczyc.

    Ale w jakim celu chce łączyć? Bo bycie online, nie zawsze oznacza ssanie
    map.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2011-09-13 14:12:39
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2011-09-13 15:36, ALEX pisze:

    > Ale w jakim celu chce łączyć? Bo bycie online, nie zawsze oznacza ssanie
    > map.

    Pewnie w celu szybszego złapania "fixa". Jeśli jest włączony A-GPS,
    program nawigacyjny chce się wspomóc internetem żeby przybliżyć dokładność.

  • 8. Data: 2011-09-13 14:24:20
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 13 09 2011 16:12, lukket pisze:

    > Pewnie w celu szybszego złapania "fixa". Jeśli jest włączony A-GPS,
    > program nawigacyjny chce się wspomóc internetem żeby przybliżyć dokładność.

    Nie tylko, także by pobrać info o korkach, remontach, zamkniętych
    ulicach itp.

  • 9. Data: 2011-09-13 15:44:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A myslisz ze ci powie ?

    Coby nie robil - rachunek rosnie :-)

    > Pewnie w celu szybszego złapania "fixa". Jeśli jest włączony
    > A-GPS, program nawigacyjny chce się wspomóc internetem żeby
    > przybliżyć dokładność.

    Raczej przyspieszyc start.

    Ale jesli to to, to strasznie upierdliwe.

    J.

  • 10. Data: 2011-09-13 16:22:10
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 13 09 2011 17:44, J.F. pisze:

    > A myslisz ze ci powie ?

    Mi powiedział.

    > Coby nie robil - rachunek rosnie :-)

    No to masz 3 wyjścia:
    -Zmień taryfę na Play All Inclusive, lub coś w tym guście
    -Sprzedaj c6, kup iPx
    -Albo po prostu wyłącz

    > Raczej przyspieszyc start.
    >
    > Ale jesli to to, to strasznie upierdliwe.

    A co w tym upierdliwego? Całkiem fajny ficzer.