  • Data: 2011-09-15 22:20:36
    Temat: Re: Nokia ovi mapy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:00:36 +0200, ALEX napisał(a):
> [...]
    [...]
    > "Połączyć z internetem przez sieć kom.? Za poł. danych może być pobrana
    > zwykła opłata."

    I to wyjasnia w jakim celu ?

    No moze i wyjasnia. W celu pobrania oplaty :-)

    > Połączyli się z satelitą komunikacyjnym bez anteny i modułu? Załatwisz
    > mi trochę twojego stuffu?

    Niektorzy maja telefony ktore sie przez satelite lacza, i to nawet bez
    widocznej anteny ani widocznego modulu .

    > Ustawiłem to globalnie: Menu -> Ustawienia -> Łączność -> Ustawienia.

    Ale ja az tak globalnie nie chce - czasem jednak chce odpalic jakis program
    z internetem bezs grzebania w ustawieniach ... ha, musze sprawdzic, moze da
    sie profilami to zalatwic.

    > Jedyne co nabija rachunki to niewiedza/nieudolność użyszkodnika. Ale jak
    > się nie chce komuś poświęcić paru minut na lekturę podręcznika
    > użyszkodnika to potem trzeba bulić.

    A pisze cos tam na temat dzwiekow nawigacji ?
    Bo juz drugi raz mi sie przydarza - nawigacja jest niema,
    nie ma tez zadnego zestawu komunikatow do wyboru.

    > Ty nie WIESZ po co.

    Ja nie wiem, ty tez nie wiesz, tylko sie co najwyzej domyslasz.

    J.