  • Data: 2011-09-16 14:12:50
    Temat: Re: Nokia ovi mapy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" napisał w wiadomości
    W dniu Pt 16 09 2011 0:20, J.F. pisze:
    > [...]
    > I to wyjasnia w jakim celu ?
    > No moze i wyjasnia. W celu pobrania oplaty :-)

    >A skąd wytrzasnąłeś że on wyjaśnia po co chce się łączyć?

    Z twojego "mi powiedzial".

    > Niektorzy maja telefony ktore sie przez satelite lacza, i to nawet
    > bez
    > widocznej anteny ani widocznego modulu .

    >To po ile ten stuff?

    Irydium ? Srednio drogie.

    > A pisze cos tam na temat dzwiekow nawigacji ?
    > Bo juz drugi raz mi sie przydarza - nawigacja jest niema,
    > nie ma tez zadnego zestawu komunikatow do wyboru.

    No to pobierz i włącz podpowiedzi.

    Byly pobrane i wlaczone. I nawet dzialaly. I znikly.
    Wystarczylo polaczyc z ovi na komputerze i sie pojawily, bez
    pobierania.
    Na ktorej stronie instrukcji jest to opisane ?

    P.S. Glosy polskie do pobrania sa dwa, jeden "z nazwami ulic".
    Oba pobrane ... a do wyboru tylko jeden. Tak ma byc ?

    > Ja nie wiem, ty tez nie wiesz, tylko sie co najwyzej domyslasz.
    >
    >Wiem.

    To napisz precyzyjnie, jakie proby lacznosci po kolei wykonuje.

    J.