  • 11. Data: 2010-09-01 20:32:17
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: Kell a <k...@n...com>

    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):

    >Wszystkim.

    tzn?

  • 12. Data: 2010-09-01 20:37:31
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    JA wrote:

    > Wszystkim.

    I niczym zarazem.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 13. Data: 2010-09-01 20:40:03
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał(a):

    >I niczym zarazem.
    >
    >Pozdrawiam,
    >- Bastek -

    No wlasnie. jak uzyje hdr to jest be, jak w PS czy w LR powyciagam
    szczegoly to jest ok. Niezle.

  • 14. Data: 2010-09-01 20:46:43
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Kell a wrote:
    > No wlasnie. jak uzyje hdr to jest be, jak w PS czy w LR powyciagam
    > szczegoly to jest ok. Niezle.

    Zasada jest taka, że niezależnie od tego czy zdjęcie jest HDR-em, czy tylko
    podciągnięte w PS, nie należy chwalić się, że to HDR. Jeżeli zdjęcie będzie
    dobrze obrobione, nikt nie będzie miał powodów aby sie do niego przyczepić.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 15. Data: 2010-09-01 20:54:43
    Od: Kell a <k...@n...com>

> [...]
    >dobrze obrobione, nikt nie będzie miał powodów aby sie do niego przyczepić.

    Fakt, ze wiekszosc hdr-ow razi w oczy, ale uogolnianie, ze technika jest do bani,
    to rownie dobrze moge powiedziec, ze PS jest do bani, bo na nim tez mozna porobic
    np. szalone kontrasty. kazda technika jest cenna o ile umie sie z niej skorzystac.
    Juz o roznych gustach i progach tolerancji nie bede rozwijal

  • 16. Data: 2010-09-01 21:04:33
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Kell a wrote:
> [...]
    > skorzystac.
    > Juz o roznych gustach i progach tolerancji nie bede rozwijal

    Myślę, że mnie jako ostatnią osobę można by posądzić o myślenie, że HDR jest
    do bani. Wiem jakie ta technika ma zalety.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 17. Data: 2010-09-01 21:12:33
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał(a):

    >Myślę, że mnie jako ostatnią osobę można by posądzić o myślenie, że HDR jest
    >do bani. Wiem jakie ta technika ma zalety.

    Wiem z kim rozmawiam :) Kawal dobrej roboty odwalasz.

  • 18. Data: 2010-09-01 21:14:17
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 22:32:17 +0200, Kell a napisał(a):

    > tzn?

    to znaczy, że powyciąganie cieni nie rozszerzy Ci rozpiętości tonalnej
    matrycy... potrafię powyciągać cienie. Wiem jak się robi HDR-y. Mam na
    koncie jednego moim zdaniem świetnego, uwidaczniającego zalety tej
    techniki i kilka takich sobie... mam pliki źródłowe, może zrobię lepsze.
    Nie wyciągnę tego z pojedynczego zdjęcia w PS czy czymkolwiek innym bo
    technika na to nie pozwala.

    --
    pzdr
    meping

  • 19. Data: 2010-09-01 21:16:08
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 18:47:53 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nowy iOS 4.1 da wszystkim iPoo tryb robienia zdjęć HDR. I cały misterny
    > plan w piz...

    nic nie zastąpi kilku zalet lustra.... choćby możliwości bardzo
    dokładnego ustawienia filtra polaryzacyjnego....

    --
    pzdr
    meping

  • 20. Data: 2010-09-01 21:24:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 21:16:08 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki napisał(a):

    > nic nie zastąpi kilku zalet lustra.... choćby możliwości bardzo
    > dokładnego ustawienia filtra polaryzacyjnego....

    "Nic nie zastąpi X" gdzie X jest dowolną cechą dowolnej technologii
    wypartej przez inną, gorszą jest dosyć często spotykanym zdaniem w historii
    :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel