  • 1. Data: 2010-09-01 07:03:23
    Temat: Panoramy ,,zamknięte''
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Poszukuję softu do umieszczenia na stronie www panoramy dookólnej, bez
    początku i końca - jednym słowem mogę się obracać do woli.
    Wymagania są takie:
    - lekkie to ma być, preferowany JS, mniej Flash,
    - integracja z Gallery2, najlepiej Out-Of-The-Box.

    Ma ktoś z was jakąś propozycję?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2010-09-01 11:04:19
    Temat: Re: Panoramy ,,zamknięte''
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 01 Sep 2010 09:03:23 +0200, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    wrote(a):
    > Poszukuję softu do umieszczenia na stronie www panoramy dookólnej, bez
    > początku i końca - jednym słowem mogę się obracać do woli.
    > Wymagania są takie:
    > - lekkie to ma być, preferowany JS, mniej Flash,

    JS-a do tego nie spotkałem. Flashowego rozwiązania do zastosowania po
    stronie serwera również. Natomiast można użyć Ptviewera - aplet javy.

    > - integracja z Gallery2, najlepiej Out-Of-The-Box.

    Chyba widziałem kiedyś galerie opartą na tym, z zagniezdzonym ptviewerem
    do panoram. Wiec może są jakieś gotowe wtyczki.

    pozdrawiam, B.

  • 3. Data: 2010-09-01 16:46:57
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski napisał:
    > Poszukuję softu do umieszczenia na stronie www panoramy dookólnej, bez
    > początku i końca - jednym słowem mogę się obracać do woli.
    > Wymagania są takie:
    > - lekkie to ma być, preferowany JS, mniej Flash,

    Jeden z pierwszych linków w google.

    http://javascript.internet.com/miscellaneous/panoram
    ic-image-viewer.html

    m.