  • 11. Data: 2012-09-30 14:07:34
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    news:k479e1$jtn$1@dont-email.me...
> [...]
    > super zadowolony... http://www.scosche.com/consumer-tech/product/2079
    > Boczne łapki niechętnie wracają do położenia otwartego, jakby ząbki się
    > zacinały, dodatkowo w czasie jazdy telefon wysuwa się trochę do góry
    > na wertepach bo nic go od góry nie trzyma - ma to oczywiście dobrą
    > stronę
    > taką, że można chwycić bokami urządzenia o różnych długościach (np.
    > stary iPhone 4 i nowy iPhone 5) ale nie fajnie byłoby gdyby iPhone
    > wypadł
    > w czasie jazdy po mieście i został "przejechany" samochodem jadącym

    Musisz kupić i-Rack oraz w przyszłości i-bike żeby się dobrze trzymał, Ty
    i-retardzie!

  • 12. Data: 2012-09-30 14:08:29
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    >
    > Gdzie wyczytałeś że miały dorównywać garminowi?
    > Może to Ty nie rozumiesz "o co kaman"? (cokolwiek to miałoby znaczyc...)

    Miały być kul, zajebiste, podbić i zawojować świat, bo był w nich sam duch
    Stiwa!

  • 13. Data: 2012-09-30 14:12:46
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > Gdzie wyczytałeś że miały dorównywać garminowi?
    > Może to Ty nie rozumiesz "o co kaman"? (cokolwiek to miałoby znaczyc...)

    Tu akurat zrobiło mi Ci się żal, ale to nie Twoja wina, tylko język polski
    ulega anglizyzmom, po obu stronach oceanu trochę inaczej.
    Pogłaszcze Cię po i-główce i to powyżej to fonetycznie "come on" ale w
    Polsce wszystko jest na odwrót i to oznacza w slangu: o co chodzi.
    Wy tam za oceanem za to stapujecie w trafiku na hajłeju czardżując mobjla
    w karze, ternując na kornerze do nirest szopu, by bajnąć kłoderkami za kap
    of kofi

  • 14. Data: 2012-09-30 15:27:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message

    > Tu akurat zrobiło mi Ci się żal, ale to nie Twoja wina, tylko język polski
    > ulega anglizyzmom, po obu stronach oceanu trochę inaczej.

    To nie jest anglicyzm - warto abyś sprawdził w słowniku znaczenie słów
    jakie używasz bo robisz sobie obciach niezły.

    > Pogłaszcze Cię po i-główce i to powyżej to fonetycznie "come on" ale
    > w Polsce wszystko jest na odwrót i to oznacza w slangu: o co chodzi.

    Acha... czyli to jest pozowanie na bycie "cool" osoby która zupełnie
    nie zna j. angielskiego do tego stopnia że myli podstawowe określenia?
    Niezły wstyd...

    > Wy tam za oceanem za to stapujecie w trafiku na hajłeju czardżując mobjla
    > w karze, ternując na kornerze do nirest szopu, by bajnąć kłoderkami za kap
    > of kofi

    Jasne... być może gdzieś na Jackowie gdzieś wśród starej Polonii
    co to nigdy się języka nie nauczyła, ale nie tu gdzie ja mieszkam.

  • 15. Data: 2012-09-30 15:28:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Miały być kul, zajebiste, podbić i zawojować świat, bo był w nich sam duch
    > Stiwa!

    Cytat poproszę... bo jakoś nie natknąłem się na takie zapowiedzi...
    A w związku z tym nie miałem aż takich nadziei do zrójnowania :-)

  • 16. Data: 2012-09-30 15:30:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Musisz kupić i-Rack oraz w przyszłości i-bike żeby się dobrze trzymał,
    > Ty i-retardzie!

    Jasne, jasne... akurat pytałem poważnie czy ktoś tu jeździ ze smartfonem
    na rowerze i czego używacie do trzymania go solidnie na kierownicy.

  • 17. Data: 2012-09-30 18:09:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message

    > Miały być kul, zajebiste, podbić i zawojować świat, bo był w nich sam duch
    > Stiwa!

    Cytat poproszę... bo jakoś nie natknąłem się na takie zapowiedzi...
    A w związku z tym nie miałem aż takich nadziei do zrujnowania :-)

  • 18. Data: 2012-09-30 19:31:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Posłuchaj Pszemol, jak za każdym razem. iPhone to nie jest zły telefon.
    to normalne że przejście z v4 na v5 wiąże się z jakimiś udoskonaleniami,
    powiększeniem wymiarów, a także z jakąś wpadką. to dla nikogo, w tym
    większości z nas _nie jest problem_ ani pole do kpin. Problemem jest
    natomiast fakt, że owo unowocześnienie jest minimalne, a zapowiadane
    jako przełom. TAk sam jak śmialiśmy się że któraś tam wersja "dostała
    łaskawie" mmsy, tak samo teraz idealny mały ekran z wersji 4 nagle
    urósł. Nie fakt że ekran ma 3 albo 4 cale. tylko to że był idealny, a
    teraz jest większy i jest jeszcze bardziej idealny.
    Z mapami tak samo. to nie jest problem ze są do bani. Każda firma
    zalicza wpadki. Ludzie kpią z Appla dlatego że to miał być przełomowy
    produkt, a wyszło jak wyszło.
    To właśnie to wywyższanie, ten snobizm, albo "amazing" o jakim się w
    Polsce mówi, powoduje że u ludzi z mózgiem załącza się czerwona lampka..

    ToMasz

  • 19. Data: 2012-09-30 19:46:39
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > "pencil" <p...@p...pl> wrote in message

    > Jasne, jasne... akurat pytałem poważnie czy ktoś tu jeździ ze smartfonem
    > na rowerze i czego używacie do trzymania go solidnie na kierownicy.

    Pewnie jeżdżą, ale o to raczej warto zapytać na pl.rec.rowery
    ale znając życie, twój wspaniały sprzęt nie pasuje do standardowych
    uchwytów,
    więc obowiązuja wersja która napisałem wcześniej...

  • 20. Data: 2012-09-30 19:56:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Problemem jest natomiast fakt, że owo unowocześnienie jest
    > minimalne, a zapowiadane jako przełom.

    No ale jaki to problem i dla kogo jest to problem?
    Mało to znasz ludzi którzy przekoloryzowują swoje wpadki aby
    grać ofiary losu i być pocieszani? Albo Ci którzy przekoloryzowują
    swoje osiągnięcia aby grać większych bohaterów niż faktycznie są?
    W biznesie to się nazywa marketing: to samo co Apple robi Palmolive
    reklamując szampon jako "rewolucyjny" bo o 33.7% lepiej prostuje
    pokręcone włosy albo jakiś producent aparatów foto nazywając
    swój produkt "amazing" bo wsadzi mu do kompakta obiektyw z f2.0.

> [...]
    > tak samo teraz idealny mały ekran z wersji 4 nagle urósł. Nie fakt że
    > ekran ma 3 albo 4 cale. tylko to że był idealny, a teraz jest większy i

    No właśnie w tym cały szkopuł że nowy ekran JEDNOCZEŚNIE
    jest większy i nie jest większy :-) Tam, gdzie ważne jest aby był
    mały (szerokość dająca się obsługiwać kciukiem jednej ręki)
    pozostał niezmieniony. Tam gdzie rozmiar jest mniej istotny
    został nieco powiększony i ktoś kto używał iPhone 4/4S i na
    nich oglądał filmy wie dlaczego został powiększony: aby właśnie
    zbliżyć format do typowego filmowego formatu 16:9. Nic więcej.
    Właśnie cieszę się, że Apple oparł się pokusie produkowania
    dachówek co się mieszczą tylko w kieszeniach spodni bojówek.
    Większe nie znaczy zawsze lepsze, zwłaszcza w urządzeniu
    przenośnym. I faktem jest że ten ekran ma idealny rozmiar dla
    ludzkiej ręki - dopóki człowiek się nie zmieni i nie zmieni się
    sposób używania telefonu dotąd ten rozmiar pozostanie idealny.

    Co jest natomiast bardzo ważne - ekran w iPhone 5 nie ma
    sobie równych na rynku obecnie jeśli chodzi o JAKOŚĆ OBRAZU.
    Więc zamiast słuchać konkurencji która odwraca uwagę od
    jakości dyskusjami o rozmiarach ekranu skup się na tej zalecie
    iPhone 5: ma on obraz najlepszej jakości ze wszystkich urządzeń
    dostępnych na rynku.

    > Z mapami tak samo. to nie jest problem ze są do bani. Każda firma zalicza
    > wpadki. Ludzie kpią z Appla dlatego że to miał być przełomowy produkt, a
    > wyszło jak wyszło.

    Nie mogę się doprosić o ten cytat w którym Apple tak ocenia
    nowy program mapowy... Może Ty się wysilisz i go przytoczysz?

    > To właśnie to wywyższanie, ten snobizm, albo "amazing" o jakim się w
    > Polsce mówi, powoduje że u ludzi z mózgiem załącza się czerwona lampka..

    W Polsce reakcje są nasilone bo tłucze się tam do głów że ostatni
    będą pierwszymi i niedojdowatość się wywyższa jako cnotę...
    W protestanckich krajach Europy Zachodniej (czy USA) cnotą jest
    bycie pierwszym, bycie na topie - nie wmawia się tu dzieciom że
    ostatni będą pierwszymi gdzieś tam po śmierci... Więc ludzie jak
    coś osiągną, w czymś czują się dobzi, "amazing", to się tym chwalą :-)
    A więc weź pod uwagę różnice kulturowe a być może ten "problem",
    który moim zdaniem jest problemem sztucznym i wydumanym
    zniknie i nie będziesz się tak strasznie tym wszystkim emocjonował.