  • 1. Data: 2012-09-27 21:40:04
    Temat: Phone 5 has the best smartphone display in the market today
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ... taką konkluzję wyczytałem dziś w poniższym artykule:
    http://www.redmondpie.com/displaymate-iphone-5-displ
    ay-is-better-than-any-consumer-display-you-own-beats
    -galaxy-s-iii/

    W porownaniu do Samsunga Galaxy SIII wyswietlacz iPhone 5 jest dwukrotnie
    jaśniejszy (!!!), ma większą gamę kolorów i nie ma efektów zazielenienia
    spowodowanego nierówną ilością pikseli zielonych w stosunku do liczby
    czerwonych i niebieskich w LCD Samaunga. Ma też lepszą od Samsunga
    kalibrację kolorów, a w efekcie brak efektów nadmiernie i nienaturalnie
    nasyconych barw.
    Wyświetlacz w iPhone 5 ma również lepszą wydajność jeśli chodzi o zasilanie
    z baterii.

    W porównaniu do iPhone 4 i 4S podwyższono kontrast o 57% i zmniejszono
    odblaski od jego powierzchni o 52%...

    Testy przeprowadziła firma DisplayMate specjalizująca się w produkcji
    testów i narzędzi do profesjonalnej kalibracji urządzeń video.

    Podsumowano ocenę ekranu w iPhone5 jako najlepszy z obecnie dostępnych w
    urządzeniach konsumenckich (nieprofesjonalnych).

  • 2. Data: 2012-09-27 21:58:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Podsumowano ocenę ekranu w iPhone5 jako najlepszy z obecnie
    > dostępnych w urządzeniach konsumenckich (nieprofesjonalnych).

    Przekonałeś mnie. Jutro wyrzucam mój zdecydowanie nieprofesjonalny
    telewizor i wpisuję się na listę społeczną w kolejce po ajfona.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-09-27 22:10:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > Podsumowano ocenę ekranu w iPhone5 jako najlepszy z obecnie dostępnych w
    > urządzeniach konsumenckich (nieprofesjonalnych).

    Etam, slabe sa te ekrany; tluka sie jak zwykle szklo:
    http://www.joemonster.org/filmy/47585/Zart_z_rozbity
    mi_iPhonami

  • 4. Data: 2012-09-27 22:14:39
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Przekonałeś mnie. Jutro wyrzucam mój zdecydowanie nieprofesjonalny
    > telewizor i wpisuję się na listę społeczną w kolejce po ajfona.

    Nie doczytałeś chyba czegoś... To nie moja opinia tylko opinia firmy
    DisplayMate. Nie ja Cię przekonałem...

  • 5. Data: 2012-09-27 22:18:36
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Etam, slabe sa te ekrany; tluka sie jak zwykle szklo:
    > http://www.joemonster.org/filmy/47585/Zart_z_rozbity
    mi_iPhonami

    Fajne :) Te widoki twarzy przerażonych klientów sa bezcenne...

  • 6. Data: 2012-09-28 12:34:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 22:18, Pszemol pisze:

    mi_iPhonami

    > Fajne :) Te widoki twarzy przerażonych klientów sa bezcenne...

    Uśmiałem się serdecznie. Tu podobnie z iMakiem:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=tmJJoQOAKvw

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-09-29 00:26:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > Uśmiałem się serdecznie. Tu podobnie z iMakiem:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=tmJJoQOAKvw

    Ciekawe co on do tych pudełek wkłada aby uzyskać taki mocny
    efekt dźwiękowy tłukącego się szkła co by oczarować widzów :-)

  • 8. Data: 2012-09-29 10:00:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-29 00:26, Pszemol pisze:
    > "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    &v=tmJJoQOAKvw

    > Ciekawe co on do tych pudełek wkłada aby uzyskać taki mocny
    > efekt dźwiękowy tłukącego się szkła co by oczarować widzów :-)

    Brzmi jak kawałki blachy, Może jakieś puszki po napojach pokrojone na
    małe kawałki, do tego dodać kilka większych elementów (choćby kamieni) i
    efekt będzie robił wrażenie.

    --
    MN

  • 9. Data: 2012-09-29 10:05:09
    Od: atm <...@v...pl>

    > Brzmi jak kawałki blachy, Może jakieś puszki po napojach pokrojone na
    > małe kawałki, do tego dodać kilka większych elementów (choćby kamieni) i
    > efekt będzie robił wrażenie.

    Jest jeszcze jedna opcja: po zakupie nic nie wyciagal z kartonow, szklo
    i blacha juz tam byla.

  • 10. Data: 2012-09-29 11:32:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 10:00:16 +0200, Marcin N napisał(a):
    mi_iPhonami

    P.S. Czy to dzien premiery, czy tam codzien taka kolejka pod sklepem ?

    &v=tmJJoQOAKvw

    OT ... i gdzie te amerykanskie grubasy ? Jednego tu widac, na pierwszym
    filmie jakby wiecej.

    J.