  • 1. Data: 2012-09-29 14:59:09
    Temat: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    A jednak dostrzegli swój błąd i przeprosili prawie 100 milionów
    użytkowników iOS 6 za porażkę z nowym programem mapowym:
    http://pclab.pl/news51195.html
    Tu oryginalny tekst przeprosin z witryny Apple po angielsku:
    http://www.apple.com/letter-from-tim-cook-on-maps/
    Mają u mnie za to małego plusa obok duuuużego minusa za te mapy... :)

  • 2. Data: 2012-09-29 15:42:02
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 12:59:09 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> [...]
    > http://www.apple.com/letter-from-tim-cook-on-maps/
    > Mają u mnie za to małego plusa obok duuuużego minusa za te mapy... :)

    No ale co - nikt tych map nie przetestowal, chocby pobieznie ?

    Outsourcing programistow, czy kryptoreklama ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-09-29 16:03:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 15:42:02 +0200, J.F. napisał(a):

    > No ale co - nikt tych map nie przetestowal, chocby pobieznie ?

    Ależ przejechali - Timkuk z Schillerem przejechali z pracy do domu i
    spowrotem. I było to emejzing.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-09-29 17:57:06
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu sobota, 29 września 2012 15:41:52 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No ale co - nikt tych map nie przetestowal, chocby pobieznie ?

    Nabywcy testują. I wystarczy.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2012-09-29 18:06:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No ale co - nikt tych map nie przetestowal, chocby pobieznie ?

    Wyjaśnień nie ma - tylko przeprosiny...

    > Outsourcing programistow, czy kryptoreklama ? :-)

    Kryptoreklama czego? Nie rozumiem?
    Firmy nie reklamują się poprzez niszczenie swojej dobrej reputacji.

    Swoją drogą te przeprosiny uświadomiły mi, że właściwie Google Maps
    ani nowe Apple Maps nie są jedyną metodą metodą nawigacji w iPhone.
    Zamierzam właśnie załadować sobie kilka darmowych programów
    mapowych i je przetestować. Między innymi GPS i Scout by TeleNav,
    Microsoftu Bing, MapQuest, CoPilot GPS i w końcu AT&T Nagivator...
    Tragedii nie ma :-)

  • 6. Data: 2012-09-29 18:28:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 11:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Wyjaśnień nie ma - tylko przeprosiny...

    Plotek tez nie ma ? :-)

    > Kryptoreklama czego? Nie rozumiem?
    > Firmy nie reklamują się poprzez niszczenie swojej dobrej reputacji.

    Roznie bywa, jak powiada stare amerykanskie przyslowie: nie wazne czy mowia
    zle czy dobrze, wazne zeby mowili :-)

> [...]
    > mapowych i je przetestować. Między innymi GPS i Scout by TeleNav,
    > Microsoftu Bing, MapQuest, CoPilot GPS i w końcu AT&T Nagivator...

    Ale wszystkie naraz sie na ekraniku nie zmieszcza :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-09-29 18:57:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Swoją drogą te przeprosiny uświadomiły mi, że właściwie Google Maps
    > ani nowe Apple Maps nie są jedyną metodą metodą nawigacji w iPhone.
    czyli ciągle nie rozumiesz "o co kaman"?
    to nie chodzi o fakt że mapy Apple są do dupy. Korzystam z Googlemaps,
    OpenStreetMaps, UzupełniającejMapyPolski - bo każda z nich lepiej od
    pozostałych "pokazuje" odwiedzane przezemnie ścieżki. Każda ma wady, o
    czym nie boją się mówić "twórcy".
    Mapy Apla miały być inne, poziomem dorównywać automapie lub garminnowi.
    Właśnie upadek ze sztucznie wywindowanego poziomu tak "boli"

    ToMasz

  • 8. Data: 2012-09-29 18:59:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Plotek tez nie ma ? :-)

    Do moich uszu nic nie doszło na razie :-)
    Ale uważam że to największa wtopa Appla odkąd sam kupiłem iPhone4.
    Po raz pierwszy od ponad 2 lat nie chcę zrobić upgradę do nowej wersji
    iOS bo nie chcę utracić Google Maps :-)

    > Roznie bywa, jak powiada stare amerykanskie przyslowie:
    > nie wazne czy mowia zle czy dobrze, wazne zeby mowili :-)

    Póki mówią źle ale nie wiadomo czy jest dobrze czy źle...
    Tu niestety wiadomo że jest źle.

    > Ale wszystkie naraz sie na ekraniku nie zmieszcza :-)

    Wszystkie na raz zmieszczą się w pamięci telefonu i można je sukcesywnie
    testować po kolei na różnych przyszłych trasach autem czy rowerkiem...
    Nawiasem mówiąc - może ktoś polecić dobry uchwyt do roweru na iPhone ?
    Używam obecnie wyrobu "handleIT" firmy Scosche i nie jestem z niego
    super zadowolony... http://www.scosche.com/consumer-tech/product/2079
    Boczne łapki niechętnie wracają do położenia otwartego, jakby ząbki się
    zacinały, dodatkowo w czasie jazdy telefon wysuwa się trochę do góry
    na wertepach bo nic go od góry nie trzyma - ma to oczywiście dobrą stronę
    taką, że można chwycić bokami urządzenia o różnych długościach (np.
    stary iPhone 4 i nowy iPhone 5) ale nie fajnie byłoby gdyby iPhone wypadł
    w czasie jazdy po mieście i został "przejechany" samochodem jadącym obok.

  • 9. Data: 2012-09-29 19:20:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > Mapy Apla miały być inne, poziomem dorównywać automapie lub garminnowi.
    > Właśnie upadek ze sztucznie wywindowanego poziomu tak "boli"

    Gdzie wyczytałeś że miały dorównywać garminowi?
    Może to Ty nie rozumiesz "o co kaman"? (cokolwiek to miałoby znaczyc...)

  • 10. Data: 2012-09-29 19:20:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>